dissabte, 1 de novembre del 2008

Cursa de l'amistat

Foto de l'arribada amb el jordi antolí i el Ferran, mostrant els meus quadriceps, en honor al meu antic capi... jajajja
Avui he corregut la cursa de l'amistat, una cursa que m'encanta i que procuro fer-la cada any, tot i que avui he patit més del compte... MECATXIS... :-)
Sona el despertador a les 6 del matí... pluo de valent... dono mitja volta i segueixo durmint... a les 6,30 em torno a despertar i sembla que ha afluixat... m'aixeco i menjo un parell de entrepanets de "pan de leche" amb mantega i melmelada... preparo les coses i marxo corrents cap a la plaça Espanya,ja no plou, allà pujo fins al castell de Montjuïc amb la furgo de la organització, rotllo patera... que xungo... arribo i tinc el temps just de posar-me el dorsal i treure'm la roba, saludo al Jordi i la Blanca, m'enadono que és la primera competició com a component del C.E. Picornell... :-))
parlo amb el Tni Arco, que diu que vol anar a 5... li dic que Ok, però després xerrant amb el melchor veig que s'allunya... bé tampoc hagués pogut seguir el seu ritme...
A la baixada em deixo anar, però quan arribo a Entença ja noto que no vaig bé... arribant a major de Sarria m'adelnata el Jordi que avui va fort, no com la setmana passada a la cursa de Collserola... serà el gel amb cafeïna??? :-)))
Arribant a la carretera de Vallvidrera m'adelanta la Blanca que també va forta avui... jo no tiro gens, em costa molt pujar, intento apretar el ritme però les cames no donen de si... que m'està passant?? segueixo com puc i estic temptat de caminar sortint de Vallvidrera, però penso que ja falta poc per el final de la pujada...
Al final arribo amb 1:31 no gaire content, però satisfet d'haver fet quasi 19 kms de preparació per la Marató... que al final segurament serà la de Florència en comptes de la de Donostia... :-))
A l'arribada em trobo amb el Ferran, el Jordi antolí i algun altre company i per fer bò l'objectiu de la cursa faig dues noves amistats... :-))
Baixada cap a Barna i el ferran m'acosta a casa, agafo el cotxe i a fer els 2,300 metres de rigor a les Picornell... :-))
La setmana que ve la Mitja de Castellbisbal.