dijous, 27 de novembre del 2008

Marxo a Florència


Ufff, quines ganes tinc de fer aquest viatge i oxigenar-me una mica, últimament no acabo d'estar massa bé i penso que aquest viatge m'anirà de P.M. per airejar-me i gaudir d'alguna cosa extra a la meva monotona vida... però paro ja que si no tornaré a posar-me victimista i no mola... :-)

La veritat és que no les tinc totes, he corregut més kms que abans de la Marató de BCN, però no he pogut fer tirades llargues pels problemes que em va donar l'aquiles... mica en mica han anat marxant els simptomes negatius al tendò, la Nuria la meva fisio en té bastant la culpa... :-) gràcies Nuria! :-)

Doncs com us dèia he fet més kms que abans de BCN 512 per 518 ara, no hi ha massa diferència, per la Marató la última setmana vaig estar encostipat i no vaig sortir a correr cap dia i soposo que ho vaig notar. Per el contrari aquest més he batut el record de kms en un més... de moment 187 que si li sumem els 42 de la marató i uns 5 que faré dissabte faran un total de 234... per mi moltíssim...

Bé, com diu el Jordi Vilardaga "elea jakta est"o algo així... :-)

M'enduc la càmara quan torni us explico com ha anat... espero que bé.

9 comentaris:

robert mayoral ha dit...

molta sort, esperem la tea crònica finisher...

Tr3sk ha dit...

Aprofita a menjar pastaaaa!!..jo encara tinc mono de Venecia!!
MOLTA SORTTTTTTTTTT!!..i no surtis massa..jejeje

ruben ha dit...

CANYA MACU!!!! I no et preocupis, que aixo esta fet, home!

Ironyoyito ha dit...

a topeeeee

FRANK JIMENEZ ha dit...

Molta sort ex-company je je je
i fes-te una foto al DUOMO.
Una abraçada

Jordi ha dit...

Sort nen!!!

i de la wickipedia: Alea jacta est (o alea iacta est) és una locució llatina d'ús actual que significa literalment "s'ha tirat el dau", "el dau ha estat tirat" o "la sort s'ha llençat".

És una expressió atribuida per Suetoni a Juli Cèsar en el moment de creuar el riu Rubicó, límit entre Itàlia i la Gàl·lia Cisalpina (província que el Senat Romà li havia assignat). Amb aquest pas, es va revel·lar contra l'autoritat del Senat i va donar inici a la llarga guerra civil contra Gneu Pompeu Magne i els Optimates.

Segons algunes versions, Cèsar va utilitzar l'imperatiu "jaci" en lloc de la passiva "jacta est" ("Tireu la sort!").

Jordi ha dit...

Sort nen!!!

i de la wickipedia: Alea jacta est (o alea iacta est) és una locució llatina d'ús actual que significa literalment "s'ha tirat el dau", "el dau ha estat tirat" o "la sort s'ha llençat".

És una expressió atribuida per Suetoni a Juli Cèsar en el moment de creuar el riu Rubicó, límit entre Itàlia i la Gàl·lia Cisalpina (província que el Senat Romà li havia assignat). Amb aquest pas, es va revel·lar contra l'autoritat del Senat i va donar inici a la llarga guerra civil contra Gneu Pompeu Magne i els Optimates.

Segons algunes versions, Cèsar va utilitzar l'imperatiu "jaci" en lloc de la passiva "jacta est" ("Tireu la sort!").

Ironcraig ha dit...

Gracies a tots!!
Estic a punt de pujar a l'autocar de la elite... :-O fot fred i sembla que ploura...

Unknown ha dit...

Tiu ... què has fet ?????

Sub 3h30 ??? !!!
Com estàs, com a anat tot ?

A veure si escribim alguna cosa ....

Caloreta