dilluns, 10 de novembre del 2008

Mitja de Salou 08

Recollida de Dorsals

L'Ernest preparant-se... com sempre molt metòdic

Miky amb els pantalons baixats... :-)

La Judith sempre somrient

Una mica de mala cara si que fèia.

Ahir vem anar a correr la mitja de Salou cuatre companys, la Judith, el Miky, l'Ernest i jo.
Vem sortir de Barcelona a les 7.45 del matí i just a les 9 estavem a Salou, fèia un dia esplèndit, solet una mica de fresca, poca gent i ganes de tornar a fer una mitja marató.
Vem recollir els dorsals i un cop preparats vem anar a la sortida.
Varis plantejaments... Miky anava a exprimir-se i donar el millor. La Judith volia millorar la marca que va fer a Puigcerdà, L'Ernest va sortir molt conservador... potser massa i jo que volia fer un entrenament tranquilet corrent a 5 el km.
Estava molt cansat, havia entrenat força tant divendres com dissabte i havia dormit poques hores per lo que vaig sortir mig adormit i cansat...
Fins al Km 6 vaig tenir males sensacions, però llavors el meu cos es va posar en marxa... vaig passar el km 10 amb 49 minuts a partir d'aquest moment vaig voler apretar i així ho vaig fer... al final vaig acabar a un bon ritme i gaudint de la cursa... temps discret però ja està bé... 1:40:51.
Al arribar vem menjar uns macarrons que ens va oferir l'organització i vaig anar a nedar una mica a la piscina de Salou, un 10 per l'organització, una mitja que m'apuntaré a l'agenda per tornar-hi l'any que ve.
L'únic aspecte negatiu va ser que al Miquel li van sentar malament els macarrons i va passar un mal viatge de tornada.