diumenge, 2 de novembre del 2008

Resum dels dos mesos que no he escrit al blog

Aquest és el resum d'aquests dos mesos en que no he escrit en el blog, l'ordre és una mica aleatori...

Travessa al port de Barcelona 08
Com cada any que puc vaig anar a fer la Travessa al port, gaudint d'una competició tant especial i de la butifarrada posterior... :-))

Les dutxes improvisades per treure'ns la porqueria del port...

Així van quedar els plats després de la butifarrada... :-)

Abans de començar amb els companys del C.N. Hospitalet

Triatló de Barcelona Olimpic 08
La veritat és que no va anar malament el triatló de Barcelona per com estava el meu cos...vaig nedar força bé, però just arribar a boxes vaig haver de parar a vomitar, durant la bici en alguns moments em quedava sense forçes, corrents em vaig arrossegar però vaig complir 2:25... ah! quan vaig arribar a casa estava a 38 de febre... :-((

Corrents malament

Disfrutant de la bici en alguns moments

La meta per fi.

Arribant a una curva.

Tota l'estona vaig portar al company de verd enganxat...

Uff, que xungo estava aquí...

Penultima volta corrents...

Va fer un dia espectacular

Somrient o apretant les dents??

Bonica foto de l'ambient i del circuit.

Triatló de Vilanova 08

A Vilanova vaig anar-hi molt ilusionat, ja havia començat a entrenar amb els Picornells i semblava que estava en un bon moment natatori... doncs va passar just el contrari, feia molt mala mar, em va entrar aigua a les ulleres, em vaig ratllar i parava constantment... total una de les pitjors natacions de la meva vida... a la bici i corrents la cosa va anar molt millor.

Gaudint de la cursa a peu

Pujant a la bici, molta gant devant meu.

Foto de l'equip de peu.

Foto de l'equip a l'escala... :-)

Somrient pels ànims dels companys.

Arribant a la meta...

Sortint de l'aigua, el suplici havia acabat.

Triatló Sant Vicenç de Castellet 08

Aquest dia vaig ser mooooolt feliç, ja que vaig guanyar la meva primera i segurament la última copa en un triatló... :-)

La putada va ser guanyar-la com a 3er de la categoria Veterà... :-(((


Super content al podi... :-))))

Radiant... :-)))

L'Anna, que m'havia proposat anar-hi també va guanyar copa... :-))

Triatló de Banyoles 08

Mai havia corregut en un triatló plovent i a Banyoles aquest any no va deixar de fer-ho durant tota la competició. Les sensacions i el resultat van ser bons per mi, nedant vaig gaudir molt ja que va ser una de les natacions més netes, sense cops.

La bici va ser una mica complicada ja que la pluja que queia feia mal quan picava en el mau cos, corrents vaig fer una molt bona cursa a peu al final 2:29 satisfet del resultat de nou.

Sortint de l'aigua amb l'Alex fent catxondeo... :-))

Foto d'equip abans de començar.

Arribant a la T2 ben remullat... :-))

Cursa de Ripollet i platgeta

Mai havia anat a fer la cursa de Ripollet, la veritat és que va estar bé, tot i les pujadetes ...:-))

Foto al final de la cursa amb el Xavi, el Dani, La Judith i el seu cunyat.

Foto a la platja del Bogatell.

Marxa Perico Delgado 08

Un dels reptes d'aquest any era el de completar la marxa Perico Delgado, per tres raons... gaudir d'uan marxa cicloturista tant llarga i dura com aquesta que recorre la "sierra".... fer aquesta distància que mai l'havia fet en bici... i al fer-ho ajudar-me a perdre-li la por als 180 kms de l'IM, que vull fer l'any que ve.

Foto amb el Perico al final de la Marxa.

Després de la marxa amb quasi tots els companys...

Al cim del port de Navafria, ja només faltaven 60 kms... :-(

Foto amb el pepe al cim de Navacerrada

Foto de grup abans de començar.

Travessa Fornells

Aquest any mentre estava de vacançes a Menorca vaig fer la travessa de Fornells, va ser molt divertida, gratuita i a sobre ens van donar bons regals en forma de tiquets per gastar a botigues del poble... :-))

Al acabar la trevessa ens van entrevistar per un programa d'IB3, la periodista quasi la tirem a l'aigua... :-))


Foto amb el rafa després de la competició.