dimecres, 5 de novembre del 2008

Canvi de plans

Aquest és el mapa del recorregut, per sort és molt planeta... :-))

Doncs si, hi ha hagut un un canvi de plans... en principi havia d'anar a fer la marató de Donosti el 30 de Novembre però un amic m'ha fet una molt bona proposició i finalment marxaré a fer la marató de Florencia... estic moooolt emocionaaaat... :-))
Tinc una mica de por, ja que no porto prou volum de cursa a peu, però faré el que podré, l'objectiu és acabar-la, no trencar-me i sobretot gaudir de la cursa, l'ambient i la ciutat... que de fet la coneixo, ja que hi vaig anar en un vitge de fi de curs, però segur que la nova prespectiva serà diferent...
Per seguir fent kms dissabte aniré a correr la Mitja Marató de Salou, al final també he canv iat d'opinió... :-)) crec que millor correr a Salou que a castellbisbal, ja que la primera és més plana que la segona.

4 comentaris:

Mariona ha dit...

Que xula la marató de Florència! Que vagi molt bé i ja ens explicaràs.

Ironcraig ha dit...

Això espero mariona... que vagi bé... quan torni penjo crònica i fotos.

adriana ha dit...

Gràcies per visitar el meu blog. Com què no tens amics? Compta amb una més!
Petons..

Ironcraig ha dit...

Adriana com pots voler ser amiga meva si no ens coneixem??... :-))
En realitat si que tinc alguns amics, però no tants com tu... :-) però em sembla fantàstic ser amics a partir d'ara...
Petons..