dimecres, 29 d’octubre del 2008

Canvi de club



Hola!

Alguns, la majoria ja ho sabeu però d'aquí tres dies serà efectiu el meu canvi de club... deixaré de formar part del Triatló carinyena BCN per començar una nova etapa amb el C.E.Picornell.

El motiu del canvi ve donat per una serie de factors... a Picornell és on vaig a nedar i és el poliesportiu on vaig a entrenar, al unir-me a la secció de triatló segueixo pagant el mateix, però guanyo en altres coses, com són entrenos de natació i cursa a peu en grup i dirigits pel Joan Montguillot, lliçencia federativa i 150 euros per inscripcions a competicions i també estic coneixent a gent nova...

Amb el grup del Triatló Carinyena he fet bons amics i companys, als que espero no perdre amb el canvi, i segurament seguirem quedant per fer sortidetes en bici i altres competicions.

El canvi m'ha costat, ja que han estat cuatre anys que he compartit amb ells i de fet han estat el meu primer club de triatló, primer com a secció del C.C.Provençalenc i ara amb el nom nou.

Per lo tant per mi no és un adeu, si no uns fins aviat.

3 comentaris:

Dani ha dit...

... i qui et farà a partir d'ara aquests reportatges fotogràfics com el que has penjat en la capçalera del blog?, jajaja...
Molta sort en la nova etapa amb els Picornells, a veure si ets capaç d'introduir la dieta dels 'callos' en la seva disciplina, jajaja...
Vinga, espero que no ens fallis al sopar de final de temporada del teu estimat 'ex-equip', no et farem plorar ni res semblant, jeje...
'Lo Capi' del Cariñena Team

Ironcraig ha dit...

Gracies per desitjar-me bona sort en aquesta nova etapa que just avui he començat...
Vindré al sopar a fotre't canya... jajaja

Dani ha dit...

... 'la canya' en la Mitja de Castellbisbal a l'endemà del sopar, jeje..., ara que ets d'un altre equip no tindré pietat amb tu, jajaja...