dilluns, 27 d’octubre del 2008

Retorn i nou objectiu


I'm back... :-)) avui és un dia especial per mi... torno a escriure al meu blog, fèia massa temps que havia deixat de fer-ho, però avui s'acava el silenci... :-)) com diuen els castellans "al mal tiempo buena cara..." o almenys intentar-ho.
Durant aquest temps d'absència he estat fent cosetes... he fet uns quants Triatlons, algunes curses a peu, he començat els entrenos amb els Picornells, (ja escriuré un post sobre aquest tema més endevant...),i he fet la travessa al port de Barcelona, que intento no perdre-me-la mai.
L'objectiu que tinc a la vsita és LA MARATÓ DE SANT SEBASTIÀ el 30 de Novembre... l'objectiu és acabar-la, no passar-ho massa malament i no morir en l'intent. Vaig una mica justet de kms, però a veure si en aquestes 4 setmanes que falten m'acabo de posar a tò. Per començar avui tinc unes agulletes als quadriceps importants, ja que ahir vaig correr la cursa de Collserola, que va estar molt, molt bé, vem passar per molts llocs on tinc molts records... d'entrenos, amb la Nura, de quan era petit, d'entrenos amb amics... la veritat és que va ser una cursa dura, però en la que tota l'estona vaig estar sentint emocions... Ah! i a sobre just abans de començar la cursa quan arribava amb el cotxe va sonar una cançó de Mika, que em va posar les piles... :-))
Avui m'he agafat el dia de festa i ara marxaré a correr suau, per veure si trenco les agulletes una mica i no em trenco jo... :-))
Ah! per cert m'encanta aquesta canço viva la vida de coolplay, és una caña... :-))
http://es.youtube.com/watch?v=dvgZkm1xWPE&feature=channel

8 comentaris:

Ferran Heredia ha dit...

jajaja jo tambe tinc agulletes per culpa de la maleïda cursa.....
avui imprescindible el pull-boy a la piscina

Ironcraig ha dit...

eeeii company!! jo ja vaig nedar ahir amb pull-buoy jajaja avui gas,gas,gas... :-))

jag75 ha dit...

m´alegro!!!!

t´anirem seguint ;-)

Ironcraig ha dit...

I tu Jordi? ja has actualitzat el teu blog? jajaja

jag75 ha dit...

estoy en ello... igual en els propers 8-9 mesos escric algo, je, je,j e...
una abraçada
ens veurem aviat

josep-maria ha dit...

Ei Oscar,
gràcies pels comentaris.... i si ... tenim el Coll-Formic pendent. És bo tenir coses pendents......

Ja ens aniràs explicant la teva preparació per Sant Sebastià ...

Vinga una forta salutació des de la plana... avui una mica trista .... Però com diuen els castellans "al mal tiempo buena cara..." o almenys intentar-ho.

FRANK JIMENEZ ha dit...

Hola guapo, per fí tenim noticies teves al blog!!!!!!!
No sabia que anaves a San Sebastian, quina enveja.
Suposo que ens anirem veien per las curses, el nostre calendari és: Cross Sants, Cursa de Camp de l´Arpa, Farell...
Perque no t´animes i vens a Mas Palomes, anirem: Búfalo,Miki,Jordi, Blanca i jo, no està pas malament, oi?
Petons, Montse.

Ironcraig ha dit...

Josep maria segur que ens trobem aviat, una abraçada.
Hola Montse!!!vaig estar plantejant-m'he deixar d'escriure al blog però finalment ahir vaig decidir que he de seguir endevant i gaudir de les coses que m'agraden i una d'elles és escriure al blog i poder llegir els vostres comentaris, així que aquí estic... :-))
M'agradaria venir a Maspalomas, però per variar vaig fatal de pasta... potser l'any que ve.
Ens veiem en alguna cursa