diumenge, 12 d’abril del 2009

Sortida a Ullastrell amb els Picornells

Just abans de reprendre cami, amb la bici nova de l'Àlex... :-)

La pandilla bocadillera del C.E.Picornell... :-)

Justin a l'ataquerrr i Dani que no es creu el que està fent... :-)

Dani organitzant... l'Àlex no ho vau clar...

Justin ha punxat... la roda...

Tots mirant la màquina nova de l'Àlex... vaya ganga...

Dani i Eloy

Al principi tots reiem... Jesus ja estava tramando el ataque...

l'Àlex amb la bici voladora nova.

Hola a tothom!!

Avui una grupeta inical de 8 Picornells hem fet una sortida a Ullastrell força divertida i animada... hem quedat a les 9,30 a la plaça de l'Ajuntament d'Esplugues, alguns "se las prometien muy felices" ja que han aparegut amb pantaló curt(Manel, Eloy, Jesus i Justin), de fet aquesta ha sigut la excusa per que l'entranyable Jesus començes a apretar amb el vent en contra, ens ha posat a tots en fila de 1... tot el grup ha seguit el seu ritme, menys jo... l'Òscar... m'he quedat uns metres enrere... en poc temps ens plantem a Martorell, agafem la carretera d'Olesa i rapidament començem a pujar Ullastrell... a les primeres rampes Justin punxa... jo em paro a ajudar-lo mentre veig com les màquines marxen cap a munt... la cosa es complica quan al canviar la càmara es torna a punxar... truquem a l'Àlex que baixi a portar-nos un altre càmara, la canviem i seguim pujant... en aquests moments d'impas es trenca el grup... i manel, Jesus i Eloy marxen cap a casa Yamil i Dani ens esperen i marxem tots junts a buscar el bar per fer el bocata...jajaja l'Àlex ja no pot més i comença a demanar el bocata... arribant a les fonts parem a esmorzar....(Joan, que ens està passant???) El Dani s'estrena com a Triatleta bocadillero... Yamil flipa amb el meu bocata de panceta, Justin prova la suggerència del Cambrer... bocata de truita de toñina... Àlex recupera forçes i Dani diu que no li fem fotos amb el bocata... jajajja jo gaudeixo del moment :-)
Quan acabem d'esmorzar agafem les màquines i cap a casa, pujant per les Planes... aquí a l'Àlex la visitat el hombre del mazo i la Mary l'ha trucat preocupada pk no arribava a casa... evidentment lÀlex ha dit que era culpa meva... ui el dia que me pille la Mary... me va a poner firmes... :-)
Us convocarem a la propera sortida de bici bocadillera... :-) t'apuntaràs Joan? Oriol? Hèctor? :-D

11 comentaris:

Anònim ha dit...

i?

Ironcraig ha dit...

???

FRANK JIMENEZ ha dit...

¿COMOR?
ESTAS PORTAN ALS PICORNELLS AL TEU TERRENY.
JA JA

Anònim ha dit...

Molt més xula aquesta foto de capçalera. Què tal per Canovelles?

Ens veiem a les picor.

Dani

Anònim ha dit...

Mira!!! avui em estat nosaltres per allà amb el Gabri i la Oli...

Ironcraig ha dit...

Carles a veure si un dia fem sortida gamilliguera... :-)

Ironcraig ha dit...

Jjajaja algun està caient al costat bocadillero, però la majoria no en volen sentir parlar... ara estic en un club serio... :-)
Dani A Canovelles anar fent... aquest any estic corrent pitjor que l'any passat... igual que amb bici... i nedant... QUE M'ESTÀ PASSANT? SERAN ELS 40??
Ens veiem dimecres.

I could be... I ha dit...

Per què has tret la música del blog? amb lo que m'agrada a mi escoltar-la a la feina!!! Ets un crack, corrent, a la bici, nedant i menjant entrepans i callos a continua aixi, no canvïis mai, pleaseeee

Ironcraig ha dit...

Hola Violet!!! :-)
He tret la música del blog temporalment, pk estic probant un altre reproductor, d'aquí poc el posaré... :-)
No se si això dels bocates i els callós ho podré seguir fent pk llavors ningú voldrà sortir amb mi... :-(

I could be... I ha dit...

Si, jo si que voldré sortir amb tu, però clar, per tu aleshores serà anar com les tortugues.... jajajaja. El meu ritme no té res a veure amb el teu.....

Ironcraig ha dit...

Jo amb tu aniria a ritme de tortuga a la fi del món... :-)vols venir tu amb mi? :-)