dissabte, 4 d’abril del 2009

Duatló de Banyoles 09

Amb els companys d'equip de l'any passat... uns cracks.

Començant la prova ciclista...

Transició amb la calma... ups...


Corrent i somrient a la càmara com ha de ser... gràcies Eva. :-)
La setmana passada vaig "correr" el duatló de Banyoles i la veritat és que m'ho vaig passar força bé, però està clar que els meus temps són pitjors que els de l'any passat... :-( hauré d'espavilar si no vull quedar l'últim a totes les competicions... :-)
Vaig pujar a Banyoles amb el Miki, sense preses amb la calma i amb molt bona companyia.
Al sortir de Barcelona plovia, però quan vem arribar a Banyoles ja no ho fèia, però el terra estava ben mullat.
Comença la prova i surto tranquil... com sempre... vaig fer els primers 10 kms que diuen que ara si que estan ben mesurats per sota de 44... content pel meu nivell i sortint de la lesió al peu que m'ha tin gut molt de temps parat.
En el circuit de bici el de sempre, no vaig adelantar a massa gent però tampoc m'hen van adelantar masses... serà pk anava del últims?? :-)
Vaig estar veient el pirineu nevat i fent relleus amb un Veterano, el Jose Luis... :-)
La darrera cursa a peu també em va anar bé, però la vaig fer més lent... aquí si que em va fer una mica de mal al peu... a veure si el podòleg i la fissio m'ho acaven d'arreglar.
La propera cursa encara no se quina serà, però he de esforçar-me més o no passaré el tall de Zarautz... pk un dels objectius d'aquest any que era L'IC... em sembla que el descartaré... :-(