diumenge, 30 de gener del 2011

Mitja de BCN 2011 SUPERCONTENT... Perdoneu però avui ho havia de dir... :-)

Amb els companys Picornells ;-)
Frank, el incombustible... :-)
Aquesta es de la cursa Mar i Murtra que vaig correr fa 15 dies... :-) Hola als que passeu per aquí... :-)
Avui estic molt content amb el meu cos... ;-) ho disfrutare pk aixo no passa tots els dies ;-) 
El dia a començat aviat a les 6:45 ha sonat el despertador, he esmorzat i he sortit aviat de casa... he començat a córrer fins a casa del company Alex, quan he arribat ja estava tot suat... I cansadet... Només portava 4 kms... :-o salutacions i cap a l'estació del nord...
Arribem deixem les coses al guardaroba, deixem anar "lastre" i cap a la sortida... Foto amb els Picornells i PUM!! sortida... Començo xino xano, hi havia molta gent + de 8000 persones... :-o gaudeixo de la ciutat, Via Laietana, Rambles, Paral.lel Gran Via... Em trobo be, com que portava rellotge vaig mirant els parcials... 4:35-4:25-4:39... La cosa va be, em sento fort... Fins on aguantare??? A la Gran Via comença a ploure fort... A mi m'agrada... penso en el company Àlex que s'estarà cagant en tot... :-) passo pel km 10 amb 46 minuts... Molt be, penso, prenc un gel ;-) anem pel circuit de la Sant Silvestre, Diagonal, Selva de mar... En el 14-15 tinc un petit defalliment... La ment em juga una mala passada ja que em ve al cap que encara falten 7 kms i jo ja  en porto 6 i pico d'escalfament... Aguanto el baixon be... Penso en prendre un altre gel... ;-) però finalment desisteixo, penso que no cal, que he de seguir tal com vaig... Al 16 em refaig i torno a apretar... Xoco la ma a uns nens que animen ;-) arribem al 19 i aquí si que he d'afluixar, però tot i això no baixo de 4:40 acabo la Mitja amb un molt bon temps i millors sensacions 1:38:09 ;-) uuuaaauuu :-) Al final 12-13 kms de rodatge més els 21 de la Mitja per fer un total de 33-34 kms d'entreno per la Marató i Ironcat i a sobre no noto gaires "Dolors" :-) 
Vaig a buscar a l'Alex i tornem corrents suau cap a casa :-) estiraments, dutxa i ara aniré a dinar al Tagliatela un bon plat de pasta :-)
Sembla que aquest any la cosa va bé... tocaré fusta... els entrenos Menorquins de la setmana passada, la planificació del Joan, el nostre coach, els massatges del Ricard i la Patri, els companys de l'equip i sobretot el treball de la meva Psicòloga esportiva... :-) estan fent que el meu cos i la meva ment estiguin funcionant bé ;-)
Torno a enviar forces, ànims i energia positiva a dugues persones que estan lesionades i ho estan passant malament, la Mònica(Nikabike) i la Montse(Six Pack)
Quan tingui fotos ja les penjaré :-)

6 comentaris:

Anònim ha dit...

De la teva psicòlogo esportiva: MOLTES FELICITATS. I pel que expliques en el post, continuo pensant que el gel ajuda mínimament poc a reposar forces, doncs tota la força, tota l'energia, la portes a dins, al cap i al cor, només cal que les deixis sortir a fora, que creguis en les teves possibilitats i podràs superar els teus límits! TPD

Montseta ha dit...

Cuerpassso, així m´agrada, bona carrera, bona matinal, bon entreno i molt bon temps.
Tens la marató i l´Ironcat a les teves cames i al teu cap.
Felicitats i gràcies pels ànims, sempre, sempre els agraeixo.
Petons.
Montse.

Ironcraig ha dit...

Eeii Six Pack et dec un café... ;-) que em vas fer la foto que em vas enviar ;-)
Llàstima que no em vaig quedar una estona amb vosaltres... potser a Granollers :-)
Estimada Psicóloga... :-) Com ja he escrit ets part important de que les coses em surtin una mica millor... :-) em transmets força i energia :-) apart dels teus grans sabers com a Psicòloga esportiva... :-P
Per cert... que vol dir TPD... ;-P

Anònim ha dit...

Vol dir: Trillons de Petons Dolços. I tu ja ho sabies el que volia dir... :-p

Ironcraig ha dit...

Trillons o trilions...??? jajjajaa tu vas desenterrar la destral d'aquesta guerra... jajjajaja
TPD

Anònim ha dit...

Ara em diràs que Trillons et farà mal a la vista, oikesi?? ;-p. Jajajajaja, la batalla está a punto de librarse.... M'EETUB