dimecres, 12 de gener del 2011

Mitja Marató de Sitges 2011


















Com l'any passat aquest any he anat a correr la Mitja Marató de Sitges i com l'any passat va ser una cursa, per mi, de les més xules en aquesta distància :-)
Com l'any passat hi vem anar un bon grup de Picornells, que per variar ens ho vem passar força bé :-)
Aquest any en teoria creia estar més fort que l'any passat... i vaig sortir confiat, de fet vaig sortir força devant amb lo que durant tota la cursa em va anar avançant gent... :-O Vaig sortir a un ritme de 4:45 bé, sense anar fet pols, ni molt menys, les sensacions eren bones, notava que anava bé i que encara podia apretar una mica més de fet creia anar suau, de fet vaig tenir aquesta sensació fins el km 10... a partir d'aquí vaig tenir un baixon, però vaig pensar que era normal, que venia el tram de pujadeta, però que amb un gel em recuperaria i la cosa aniria millor... però no... bé, la baixada fins el km 14 em vaig trobar millor però del 15 fins el 21 va ser un suplici... no aconsseguia baixar de 5-5:10 el km i les sensacions eren que anava desfondadissim... analitzan potser va tenir a veure que vaig entrenar força durant la setmana, que vaig estar encostipat i que el dia d'avans vaig fer 50 kms de bici i 2000 de Natació... bé, la conclusió es que no estic tant fort com em pensava... jajaja :-)
Al final vaig correr en 1:43:22 més de 3 minuts respecte l'any passat... peró SUPER CONTENT d'haver pogut correr una mitja i no haver-me lesionat... sembla raro pensar així però per mi poder fer esport i no trencar-me és lo millor... més després de com van anar els dos darrers anys... :-)
Ara vaig entrenar amb els Picornells, que la veritat estan tots mooooolt forts.
Ah! moltes gràcies per les fotos i molts ànims a la Six Pack,Cuerpasso, Montserrat, que la tenim fotudeta. 
Òscar

1 comentari:

Montseta ha dit...

Cuerpassso, que conjuntadet que anaves amb les teves mitjetes vermelles i la samarreta igual, si és que estàs fet un DOLCE GAVANNA.

Guai que acabis amb aquestes sensacions de no lesió, ja saps que em demano ser la teva fotògrafa.
Petons i gràcies pels ànims, s´agraeixen!!!