dissabte, 1 de gener del 2011

Final 2010 inici 2011


Amb el Ramón i el Fran a Canovelles


Picornells Power a Barcelona :-)



Ostres el Messi ha crescut... jajjaa


Ahir, com l'any passat vaig acabar fent dugues San Silvestres... pel matí la de Canovelles apretant una mica i gaudint d'una cursa una mica exigent, amb un parell de pujadetes xules i per la tarda la Sant Silvestre de Barcelona, disfressat del Barça i fent catxondeo i bromes amb els espectadors, total 20 kms en dugues tandes, divertint-me i guadint de l'esport... :-)
2010
L'any 2010 tenia que ser un any fantàstic a nivell esportiu i malauradament no ho va ser gaire... va començar força bé, quan a primers d'any vaig anar a Sitges i vaig fer una molt acceptable mitja marató, de fet és un dels millors moments esportius del 2010.
La següent mitja, la de Granollers ja vaig anar-hi amb molesties i van ser l'inici de la "lesió" de l'any... de fet a Gava ja no hi vaig poder anar, vaig començar a tenir molèsties a l'esquena, la cama i la cadera... tot això junt va voler dir "disco patia lumbar" una cosa bastant dolorosa, per cert... aquesta lesió no em va deixar entrenar amb continuïtat com jo hagués volgut i el pitjor, anímicament em va fotre bastant, per que va ser un reguitzell de competicions patint o no podent-les fer, la Marató de Barcelona i l'Ironcat, van ser els primers descartes, amb rabia, frustració i tristesa vaig haver de renunciar-hi... després em vaig inscriure a Zarautz, que en un principi em va motivar però tampoc vaig poder preparar bé, aquesta prova, de fet abans d'anar-hi ja em vaig provar a Mataró i Gava fent aquests dos triatlons i ja vaig veure que la cosa no anava massa bé, tot i això no em vaig voler perdre aquesta gran sortida amb els Picornells.
Quan vaig acabar a Zarautz estava molt fotut, ja que havia patit molt i excepte en el segment de l'aigua en cap moment em vaig sentir bé, ni amb bones sensacions. Amb el temps he valorat molt més acabar aquella competició amb l'estat anímic i físic en que vaig arribar, per mi va ser una prova més mental que física.
Després vaig descansar... vacances i a l'Agost vaig començar un tractament per estar millor i així va ser, mica en mica la cosa ha anat millorant. Vaig tornar a correr, però llavors les molesties les notava nedant i en bici... vaig tornar a competir a Tossa i a Vilanova malauradament en les dugues competicions es va suspendre el tram de bici i van acabar essent dos aquatlons, en els que vaig gaudir de valent i em vaig començar a tornar a sentir bé, fent esport. 
Aprofitant que em trobava bé, vaig seguir corrents, em vaig plantejar anar a Donosti a fer la marató però en plena preparació em vaig lesionar el femoral de la cama esquerre i quan semblava que estava millor em vaig fotre enlaire el soli de la cama dreta... i vaig haver de tornar a parar... fisio, estiraments, massatges... repós... i tres curses que havia pagat per anar-hi no les vaig poder fer... i fa cosa d'un més he tornat a entrenar amb "normalitat" sempre hi ha petites molesties, però procuro fer uns bons estiraments i no deixar d'anar a fer massatges de descàrrega, a veure si així el meu "cuerpo serrano" :-) aguanta :-)
Aquest any he tornat a jugar a basquet amb els companys de sempre i és una de les coses en les que estic gaudint més, de moment no gaire per que he anat a jugar dos partits lesionat i a dos no hi vaig poder anar però els dos darrers han anat força millor i em diverteixo i estic amb els colegues de quan jugava de més jove... :-)


2011


Bé, la veritat és que em fa una mica de por plantejar-me objectius de cara al 2011 després de l'experiència del 2010 i de que el meu cos segueix queixant-se i grinyolant de tant en tant... evident ment que no tinc 25 anys... i això és normal... soposo... però això fa que dubti del volum d'entreno que puc assimilar, de la capacitat de recuperació i d'altres factors que em fan no veure gaire factible segons quins objectius... però com que sóc "una mica" tossut i obstinat faré un no se si darrer esforç per... fer la Marató de Barcelona... l'Ironcat o algun altre Ironman, almenys per tenir per una vegada l'experiència de la llarga distància i entre i entre potser torno a plantejar-me anar a Zarautz, aquest seria el 4art any consecutiu i altres proves del circuit català de triatló, com Mataró, Sitges, Pont de Suert... a més d'alguna marxa ciclista, com Terra de Remences, Ripoll, Terres de Vins i cava... i alguna que altres cursa a peu com la Mitja de Granollers, la de Gava, cursa del Diable de Martorell... alguna travessa, com la del Port de Barcelona, potser torno a fer la de les medes, travessa de Badalona, Vilanova... i seguir jugant a basquet amb els colegues... a veure que és el que puc fer... de moment tinc ganes i força... falta que el cos respongui... :-)

4 comentaris:

Anònim ha dit...

M'encanta veure't així d'animat ;-)
Ja veuràs com aquest any ... TOT t'anirà mooolt bé !!!

Una super-abraçada Òscar :-)
Ptons

Ironcraig ha dit...

Anonim/a no se qui ets però ojala es compleixi el que dius. :-)

josep-maria ha dit...

Vinga... a Barcelona per la Marató i a l'Ampolla per l'Ironcat intentaré fer-te companyia!!!!
Que tinguis un molt bon any en tots els sentits!!!!

Ironcraig ha dit...

Et desitjo el mateix Josep Maria :-)
Però veient els teus temps com a molt em treuras les enganxines quan m'adelantis... :-)