diumenge, 6 de febrer del 2011

Mitja de Granollers 2011 NO VULL PATIR...


 La Six Pack ha fet la foto al Frank i per casualitat allà estava jo... jajaaj


Aquesta precedeix a la de sobre... ;-) Gràcies Montse per fer-me una foto sense voler... jajjaa


Els Picornells amb el camió d'Estrella Damm de fons... jajaja

A les 7:20 ha sonat el despertador... uffff com m'ha costat aixecar-me... només he pogut dormir 5:30 hores... ahir vem tenir sopar Picornell :-)
Preparo tot i marxo cap a Plaça Espanya a trobar-me amb Justin i el seu mini "autobus" anavem 7 :-) i cap a Granollers... pel camí ens trobem amb tres més de l'equip i per acabar a Granollers se'ns ajunta el Roger :-) l'Àlex Carreres i el Marc van pel seu compte...
Preparem les coses i rodem 6 kms abans de començar a un ritme suau però que ens fa entrar en calor... :-) anem cap a al sortida i no se com ens posem quasi amb els cracks... :-) sortida davant, et contagies del ritme dels de devant i sortim forts... 4:20-4:25... vaig bé, però tinc present la petada al km 3 de l'any passat... aquest any sembla que la cosa no serà igual... el Ricard corre al meu costat... els dos anem corrents però sense parlar... Ricard arribant al 7 deixa anar un... no m'agrada gens aquesta mitja, tota l'estona és un puja-baixa... i és cert... en alguna d'aquestes pujades noto que em costa seguir el ritme... he tornat a cometre el mateix error... SORTIDA MASSA RÀPIDA"... 
Arribant a la Garriga tinc el primer baixon... i comencen les ganes de.. "CAGAR"... al camí de terra noto que vaig fotut... tot i així no em refio de mirar el rellotge ja que els kms no estan ben posats i varien força els temps... al km 10 em prenc un gel que soposo que alguna cosa haurà fet...
Sortint de la Garriga hi ha un parell o tres de pujadetes que em costen força de pujar... tota l'estona tinc al Ricard davant que va mirant enrrere per veure si segueixo... ufff com em costa... i amés les ganes de Cagar van a més... mai m'havia passat això... en un moment donat el Ricard em diu..." si cagues ràpid t'espero" joder quina pressió... passo de cagar... en aquestes que algú em toca l'esquena i em saluda... EL JOSEP MARIA DE VIC... :-) quina ilusió veure'l per allà... :-) li presento al Ricard fem un parell de bromes i el tio va i es queda amb nosaltres... :-) ostres ara ja som tres... jajaja AL ATAQUERRRRRR :-)  els kms no passen, vaig petat però to i això veig que segueixo passant els kms a un bon ritme.... 4:30-4:35-4:25... es nota que hi ha baixada... en més d'un moment tinc temptacions de parar de correr... i de cagar... però ara ja es tard... m'he passat tota la tornada buscant on podia cagar... jajajja
Els kms 17-18-19-20-21 no s'acaben mai... finalment entro a meta en 1:37:57... 11 segons més ràpid que a Barcelona però molt pitjor sensacions... avui no he xocat les mans dels nens, que sempre m'agrada fer-ho per que anava destroçat... :-(
Arribo a meta i m'he d'arrepenjar uns instants a l'esquena del Josep Maria... Ricard també arriba fet pols... potser ha anat massa lent per acompanyar-me...
Agraeixo els ànims i la companyia d'aquests dos Cracks, tot i que anar amb ells ha fet que m'exigis un pel massa... potser...
En acabar prenem el típic brou de Granollers i esperem als companys al solet comentant la jugada... :-)
Tornada cap a casa fotuts però d'alguna manera satisfets...
Avui hi ha tres coses bones... Primera: El bon rotllo amb els comapnys, el Josep Maria i el Ricard i els Picornells, a la tornada ens hem fet un fart de riure amb l'Àlex... no,no,no,no... jajaja Segona: He acabat la mitja sense massa dolors ni molèsties... i això que quan he començat tenia alguns punts de molèsties... a veure demà com em desperto... tercer: Crec que patir em fa fort de cara a la Marató i l'Ironcat... segur que en aquests reptes patiré en més d'un moment...
La setmana que ve a Gava per acabar el circuit de Mitges que no feia des de el 2008 :-)

4 comentaris:

Montseta ha dit...

Cuerpassso, fins i tot la meva càmara de fotos et reconeix i es dispara quan t´ensuma!!!
Ha estat pura casualitat, he vist al Frank i després mirant les fotos et trobo a tú...i no és maco això.

nikabike ha dit...

OSCAR, QUE ESTÀS QUE TE SALES!!!!!
Contenta de llegir que tot "va bé"... a per la propera i coco!!!

Ironcraig ha dit...

jajaja si que la tens ven ensenyada a la càmara Montserrat... :-)
Ens veiem aviat.
Mònica... això de coco... em sembla que es complicat... jajjaja

josep-maria ha dit...

Ei Óscar,.....
en poques paraules ... "un gustazo" compartir uns km's en vosaltres....

Cada dia més fort.... físicament i mentalment..... Ets l'autèntic sprintcraig!!!!
Una abraçada des de Vic