diumenge, 27 d’abril del 2008

Sant Pere de Ribes amb el CCP

Parats en la primera punxada.

Just abans de començat l'esmorzar

Els meus callos...

Segona punxada al mig de Sitges

Tercera parada per punxada, avui no era el dia d'en Fitó...


Avui diumenge he volgut sortir amb els companys del Club Ciclista Provençalenc, el club al que pertanyo actualment.
No sabia com em despertaria aquest matí ja que ahir vaig arribar bastant cansat i amb sensació de refredat, però a les 8,30 mentre treya a passeja a la Nura he notat que estava bé i amb ganes, el més important.
A sobre al igual que ahir em van deixar just devant de casa, avui també passaven per devant de casa tant a l'anada com a la tornada, un autèntic plaer... jejeje
A'anada hem anat força ràpid ja que portavem el vent bastant de cul, just pasar la zona nova que hn fet a l'autovia el Fitó ha punxat per primera vegada..."joder con lo bien que ibamos...".
Al arribar a les costes de Garraf com sempre tots a apretar, jo m'he trobat molt bé i he aguantat bastant bé arribant a la benzinera amb una mitja rondant els 32 per Hora, mai havia anat tant depresa, que content :-))
A l'arribada a Sant Pere de Ribes esmorzar tradicional, avui m'he fotut uns callos... :-) podeu veure la foto... jajaja
Quan tornavem al sortir de Sitges el Fitó ha tornat a punxar... parada obligatoria.
Arribant a les costes i fent cas a un dels consells del meu amic Pepe he pujat fins a la Maladona a plat, que bé m'he sentit i per acabar de fer el matí a tope a l'autovia el Xavi V., el Ruben, El maño, en algun troç el Madriles i jo hem anat tirant força ràpid... però el Fitó ha tornat a punxar, tercera paradeta obligatoria...
Lo xungo ha passat al arribar a casa, mentre em dutxava he notat que el meu cos estava destemplat, tremolors, fred... m'he ficat al llit i m'he posat el termómetre.. 38 de febre, al cap d'una hora la febre ha pujat, ara acabo de dinar una mica i m'he pres un gelocatil a veure si baixa... que pot haver estat?? enso en tres opcions....
Encostipat que ha acabat d'esclatar després de l'esforç?
Cop de calor?
Tall de digestió pels callós?
Intoxicació pels callós?

4 comentaris:

FRANK JIMENEZ ha dit...

Ei Osca tindre que posar una nova opció a l'enquesta CALLOS.SI.
Cuida't que això no serà res.
El dia 6 de maig, dimarts, anem a fer un recorregut de 100km amb el BRACONS. No se si tens festa.

josep-maria ha dit...

Renoi!!! malgrat aquest “destempie” vaig que ha tingut una bona jornada!!!! mentre jo anava buscant la teva estela a per Vic.....

Vinga una forta salutació des de la plana

Ironcraig ha dit...

FRank, 6 de Maig....No me viene nada pr 6 de mayo...:-)) a sobre treballo el dia 1...mecagum la feina.
Josap Maria al final em vaig rajar vaig preferir fer bici per preparar bé la llarga de la Remençes...

robert mayoral ha dit...

aquests callus que no faltin, eh?? lo de la punxad i el cul en pompa al mig de sitges no ho faries a propòsit, oi???jejejeje