diumenge, 13 d’abril del 2008

Estic massa fort....?? :-))

Una foto de a biela esquerdada, menys mal que no va acabar de petar...m'hagués pogut fer mal a la cama...

L'altre dia vaig sortir en bici amb l'Andreu... el gran Ironyoyito, va ser una tarda divertida, vem sortir de Cerdnyola i de seguida que vem entrar a la crretera de la Roca, vaig flipar amb la de transit que vem trobar, quina passada i això que L'Andreu, m'havia dit que ultimament estava bé... Vem haber d'anar tota l'estona en fila de un i com que tenia ganes de rodar vaig apretar una mica, el company de sortida no va perdre roda en cap moment. Quan arribavem a la Roca ens vem començar a mullar, però a mi m'agrada rodar en bici sota la pluja, la putada és que després s'ha de netejar la bici.. :-(

Quan vem arribar a la carretera de Parpers, vaig pùjar amb el plat, aquí l'aigua si que quèia amb bastanta força, tot d'omplegat vaig notar que al pedalar de dret sobre la bici, alguna cosa fallava, però no sabia el què, quan vem arribar a dalt de tot, vaig estar mirant i al final vem veure el que estava trencat... la biela dreta... que fort, no?

L'Andreu que em va batejar amb el sobrenom de "El Maquinista", va ir que això em passa per estar massa fort... jo crec que és una mica de mala sort que em persegueix últimament, just ara que semblava que em començava a recuperar econòmicament, hauré de gastar-me una pasta en arreglar la bici, però que hi farem? si algú vol fer una donació ja us passaré el meu número de compte... jajjaja

Però està clar que amb la bici hi passo moltes estones agradables i si no l'arreglo no podré preparar la marxa cicloturista Terra de Remences, aquest any estic inscrit a la Llarga de 175 kms i tampoc podré preparar el repte més important de l'any, de moment, el triatló de Zarautz...

Aquest cap de setmana he sortit amb la bici del Santi, que me l'ha deixat, una bici que em va unes quantes talles petita però ja m'ha servit.

Ara estic veient la fina de la copa Uleb, que sembla que també guanyarà el meu equip... LA PENYA!!!

5 comentaris:

robert mayoral ha dit...

mai havia vist una biela rajada....matxo a tu no et cal un powertap d'aquestos per mesurar la potència...

Byk ha dit...

No se t'ocurreixqui posarten una de carbono que en una arrancada te la faràs animal!!! això es potencia i el demes són tonteries!! segueix així!!!

Carles B. ha dit...

Res hom res... això és perquè és molt vella :-)))))))

Ironcraig ha dit...

jjaajjaaja
Jo tampoc ho havia vist mai una biela squerdada...
Tranquil que no comparé unes de arbono... :-))
Carles tu si que ets vell... jajjaja visca el 69 jajjaa

Gabri ha dit...

Estas fet una bestia fiera!!!!

Salut