dissabte, 26 d’abril del 2008

3er a l'Ordal...

Avui ha fet molt de sol...

Nedar a la pisina exterior és un plaer, tinc un carril d'una piscina de 50 metres per mi sol... :-))

Jo i el Xavi E. fent-li uns petonets a l'Ernest... jajaja

El Xavi V. i el Ruben més serios que nosaltres...

Just quan comença la pujada.

Avui hem sortit amb el Ruben, el Xavi V. i el Xavi E. l'Asun i L'Ernest a seguir pujant montanyetes... i ha tornat a ser un dia en el que he gaudit molt de la Bici.
Hem sortit tard per una punxada de no se qui a la Diagonal... però rapidament hem agafat un bon ritme per pujar a L'Ordal durant la gran part de l'Ascenció hem anat tirnat del Grup, el Ruben, el Xavi V i Jo, anavem rapidets i he de reconeixer que m'he precipitat en llançar el meu atac i ho he pagat car ja que al final han arribat abans els dos companys que han anat tota l'estona amagadets... el Xavi E. i L'Ernest, tots dos ens han deixat ben tirats...
Després hem agafat el trencant cap a Begues, mentre baxavem m'he quedat una mica endarrera xerrant amb l'Aun que fèia dies que no ens veiem, hem xerrat sobre lo complicat que és trobar parella quan et vas fent gran, lo maniàtics, tiquismiquis que ens tornem i que les persones que ens creuem a la vida ja tenen un bagatge de relacions darrera i tal i tal... ella és més positiva que jo.
Un cop a Begues hem fet el clàssic esmorzar, avui ha tocat bocata de Panxeta... boniiiiiissiiiiiim :-))
La baixada fins a Gava, el Xavi V. L'Ernest i un servidor hem fet una bona apretada i hem gaudit moltíssim d'una baixada ràpida.
Tonada fins a casa per la carretera vella, passant per Cornella, Hospitalet i avui la tornada ha passat per devant de casa meva, un gustasso... :-))
He agafat el cotxe i he pujat a les Picornell a fer un 2,600 amb neoprè, he près el solet i m'he cremat una mica.

3 comentaris:

FRANK JIMENEZ ha dit...

No era un rodatge suau. Al final sempre surten les hachas de guerra ( destrals ? ). Has de vigilar els que portes a roda que desprès t'ataquen sense pietat.

acoskran ha dit...

Que envidia - tu con sol y bici y nosotros con nieve el sabado. Duro muy poco, pero me es igual. Estoy harta del frio! Supongo que ya es la ultima nevada y ahora nos toca un poco de sol. Mientras tanto, disfruta del buen tiempo alli de mi parte.

Besos.

Anna

Ironcraig ha dit...

Quanta raó tens Frank...;-)))
Anna, aquí nos haria falta nieve i muha lluvia...estamos muy secos... A ver si llueve más..