dijous, 1 de maig del 2008

Mala setmana



Aquesta setmana encara no he entrenat ni un dia... i ja estem a dijous... des de diumenge al migdia que estic fotut, mal estar general, dolor a les articulacions, dolor abdominal, mal de coll i la febre que va i ve sense donar explicacions... tot d'omplegat estic a 38 baixa a 37 torna a pujar... per la nit és quan pitjor ho passo, un rotllo, si avui torna a pujar aniré al metge.

I tot això a una setmana de la Remençes amb lo bé que em vaig trobar la setmana passada, per mostra el peaso foto que hem va fer un fotograf(Angel Herrero) que estava fent proves a les costes, en quan vaig sentir el Clic vaig fer mitja volta per demanar-li a veure si em podia enviar la foto i aquí la teniu... la millor foto que m'han fet mai en bici... qui en vulgui una copia ja li faré arribar... jajajjaa


3 comentaris:

Mariona ha dit...

Uala quina foto més xula!!! Cuida't!

Anònim ha dit...

Que n'aprenguin!!!

Ironcraig ha dit...

A que si Mariona... avui a la Marxa només t'he vist al principi quan ens hem creuat, com t'ha anat? espeo que bé.
Carles com t'ha anat per Berga? N'han après? ha plogut?