dimarts, 9 de febrer del 2010

Repte 2010...


M'acabo d'inscriure... uffff quins nervis que m'han entrat de cop, ja em va passar el dia que vaig reservar l'Hotel... i ara més... :-)
M'acabo d'inscriure a L'Ironcat 2010... 3,8 nedant, 180 de bici i 42 kms corrents... els números espanten... a mi si... :-)
Ja feia anys que volia fer el meu primer Ironman i si tot va bé aquest serà el bo. M'ho vaig començar a plantejar al 2005, però em vaig trencar el tendó d'aquiles i no va poder ser el 2006... en el 2007 estava tornant a la competició i no estava preparat, el 2008 tampoc ho vaig veure clar... l'any passat vaig estar molt de temps sense poder correr amb molesties a un peu i tampoc va poder ser...
Però aquest any si, aquest haig d'acabar el meu primer Ironman.
No vull pensar en temps, per que quasi sempre que ho faig miro massa el rellotge... vull pensar en una cosa que m'acava de dir el amic Alberto Gómez.... pensa que vas a gaudir i patir d'un dia d'esport i crec que és una bona manera d'encarar aquesta competició.
Vaig parlar amb el Joan, el nostre entrenador i em va dir que fins després de la marató deixi una mica aparcada la bici, que em dediqui sobretot a correr i nedar, la bici la matxacaré el Març i l'Abril, amb estage a Menorca d'una setmana inclosa... :-)
Bé, amic i amigues que seguiu el bloc vaig a per el repte d'aquest any, compto amb el vostre suport... :-) gràcies.
Òscar

4 comentaris:

Jordi ha dit...

Feta la inscripció NENGGG!!!!!!!!!

Allà ens veiem i ens creuarem uns quants cops ;-))))

Un cop passada la marató, a veure si quedem per alguan sortida en bici. I Canovelles que fem... bici matinal + cursa + tornar en bici???

Ironcraig ha dit...

I tant que quedarem per sortir en bici, em sembla bé el planing per Canovelles... ja concretarem... :-)
Cuida't i entrena COET... :-)

SOMOS UNA BANDA ha dit...

PLACES PER L'IRONCAT TANCADES
QUE RABIA A QUESTA ANY QUE HO VOLIA FER, JE JE JE
SORT A TOTS DOS

Ironcraig ha dit...

jajaja doncs és una llàstima ens ho haguessim passat bé... :-) ja farem alguna sortida en bici per que m'ensenyis a rodar ràpid... :-)