divendres, 12 de febrer del 2010

Colon

Dijous pel matí vaig anar a fer una visita al monument de Colon... de fet sempre que hi havia passat ho havia fet caminant i mirant-lo des de fora, però aquest dijous vaig pujar fins al mirador i l'experiència ha valgut la pena... al arribar a dalt com que feia un dia de vent i molt clar he pogut veure la ciutat des d'aquest nou punt de vista, he fet algunes fotos que espero que us agradin.. . :-)
Colon va ser un personatge que va emprendre un cami cap a lo desconegut, com el camí que he començat jo... :-) espero que jo també aconssegueixi arribar a bon port com va fer ell... :-)
Aquest any em noto millor nedant, estic fent temps que feia anys que ni m'hi acostava, els entrenos són divertits i durs.
Corrents segueixo amb els meus dolors... i amb uns temps no gaire bons, però estic fent molts kms que soposo que el dia de l'Ironcat m'aniran molt bé.
I la bici amb el fred que esta fent quasi no l'he agafat, però faré cas a les indicacions del Joan, el nostre entrenador i la començaré a agafar més habitualment després de la Marató.
Aquest matí he corregut 32 kms a la carretera de les aigues i tot i que en algun moment ha nevat he aconsseguit fer un temps acceptable i el més important, les sensacions han estat bones, segueixo amb molesties però tot i això puc entrenar.
Us deixo algunes de les fotos que vaig fer dijous... :-)







Afegeix una imatge





2 comentaris:

josep-maria ha dit...

A l'ironcat disfrutaràs tant com tu ens fas disfrutar amb el teu blog i els teus missatges......

Per mi ets una referència!!!!! I a veure si pel Març (que esperem que no faci tant fred) vens a fer un entrenament a la nostra comarca.....ok?

Ironcraig ha dit...

Ostres noi ara si que m'has posat pressió... jajajja
Ara surto a fer uns kms amb el fred que fa... ui, que malament ho passaré, però també disfrutaré... :-)
Et dec un Collformig a tu, a la Mariona i a mi... :-)