diumenge, 10 de gener del 2010

Mitja de Sitges 2010







Avui he anat a correr la mitja Marató de Sitges, per mi una de les més boniques de les que es disputen al nostre pais, aquest any he trobat el recorregut igual o més xulo que abans però una mica més exigent, ja que en els kms 14,15 hi ha un parell de pujadetes que costen una mica...
Aquest matí ens hem trobat a la ciutat judicial uns quants dels companys de l'equip i hem sortit cap a Sitges, al meu cotxe catxondeo i risas amb l'Àlex i el Manel.
La veritat és que feia un fred important, però al solet... s'estava molt bé... llàstima que hi havia bastants trams sense aquesta companyia... :-(
Arrivem a Sitges i veiem que hi ha un cacao important per recollir el dorsal, com podem ens fotem a la cua i el recollim, aquí ja anem veient als companys i amics, Fran,Montse, Anna, Goedele, Joan, Justin, Albert, Sussana, Marta, Blanca, Jordi... bé, un munt de coneguts i conegudes, bon rotllo abans de començar.
Ens preparem i anem cap a la sortida, PAM!! a l'ataquerrr... :-)
Surto bé, animat, el primer tram al costat del mar m'encanta, vaig mirant al mar i sentint la suau carícia del sol, m'encanta... arrivem al Hotel terramar... mmmm em venen bons records d'un dia molt especial... veig que estic fent els kms en 4:40 ja em va bé, avui no vinc a fer una super marca, vinc a gaudir de la cursa... m'enadono que podria apretar més però tinc el record del pet de Vilanova molt present i no vull fer el burro, vaig regulant, agafant un ritme suau i còmode, intento seguir amb els 4:40, en algun km baixo i en algun altre vaig una mica més lent, però la cosa va bé.
Al arribar al km 10 em prenc un gel per si de cas tot i que penso que no feia falta, tornem cap al poble i aquí comença un dels trams més xulos passant pel casc antic on hi ha bastanta gent animant i per sopresa meva veig que des de l'última vegada que vaig venir han modificat el recorregut i hi ha un parell de costes trampa que fan la cursa una mica més dureta, tot d'omplegat veig la platja de Sitges, aquella que hi ha al final del poble, la petita i em venen més records d'un dia especial... mmm segueixo corrents passo per contrameta i sento al Juanan que m'anima... collons aquests ja han acabat, el crono marca 1:18... com s'ho fan per correr tant? jo a lo meu :-) arribo al 17 i calculo, si apreto una mica baixaré del 1:40... vinga Òscar apreta... ho intento, adelanto a gent que ja li costa arribar a meta, finalment arribo a meta i el meu crono és de 1:40:43... uii, quasi ho aconssegueixo... :-) segur que a Granollers ho aconsseguiré... :-) acabo la cursa molt sencer i animat, avui no hi ha hagut lesions, ni pets, ni rés de rés.
La putada ha sigut que l'Àlex s'ha contracturat el soli... ara li tocarà fer repòs, però segur que arriba amb bones condicions per la Marató.
Quan acavem el Manel i l'Albert em diuen que han fet 1:27... i això que no entrenen... impressionant, també veig al Ferran que ha fet 1:23...i a la Mariona que estava contenta i ens ha animat durant la cursa.
Ens acomiadem i jo marxo amb l'Àlex cap a Barcelona, per les costes ens hem trobat al company Ernest i al Xavi que tornaven cap a Barcelona en bici... :-)
Quan deixo a l'Àlex marxo a les Picornell a fer estiraments i nedar una mica, però quan arribo me n'adono que m'he deixat el banyador... :-( em dutxo i marxo cap a casa on faig una migdiada espectacular... mmmmmm que bé que s'està al sofa... :-)

8 comentaris:

Jordi ha dit...

Enhorabona, nen!!! Vilanova i el doblet de fí d'any, han sortit a lluir... i aviat un sub 1h40 facilment!!!

Ironcraig ha dit...

Gràcies Jordi! doncs si, sembla que mica en mica vaig agafant la forma :-) per cert envia'm el número de l'hotel on has fet la reserva per L'IC ... ;-) que faré la meva reserva.
Ens veiem a Granollers

Jordi ha dit...

je,je... tan despistat com jo... lo del banyador també m´ha passat algun cop... enhorabona!. A Granollers ho aconseguiràs de ben segur. Molt maca, tens tota la raó. Salut!

Ironcraig ha dit...

;-) tu has sigut el que m'ha adelantat al km 18?? jajajaja esteu molt forts els de Gava... :-)
Ens veiem aviat.

Montseta ha dit...

Hola cuerpasssso!!!
Quina fresqueta més bona la d´ahir, nosaltres un cop acabada la 1/2 vam tornar rààààpidament cap a Barna, a trabalar, puaj!
Era el 1r cop que feia aquesta carrera, però a mí no em va agradar, únicament la part final un cop entres al casc antic tot i aquell "repechón", que fins i tot em va agradar.
Bé, segur que baixes de 1h40 a Granollers, aquell dia tenim festa i ens podriem quedar a fer un mos, ok?

Montseta ha dit...

Torno a ser jo, cuerpasssso!!!
He llegit el que t´he escrit abans i "trabalar" vol dir "treballar".
Per cert, molt conjuntat amb mitjons, buff i samarreta vermella, només et cal uns guants vermells i ja "te coronas".
Petons.

SOMOS UNA BANDA ha dit...

Ei xavalito!!! se't veu lo plumer!! Aquesta mitja es la més maca????
El troç del poble esta bé . però troba que n'hi ha de millors.
del tema entrega pitralls millor no parlem. Per cert ? el negret de la porta era de la disco l'atlantida o de pacha ??? je je je

Ironcraig ha dit...

jajajaja ai aquesta parella dels somos una banda... sempre esteu d'acord en tot... jajajaja si és que sois tal para cual... ;-)
Em sembla bé anar a dinar plegats després de Granollers, vosaltres que volteu més món que jo us encarregueu de buscar lloc, ok?
Els tres cops que pasem pel passeig marítim no tenen preu, quan corres pel poble també és xulo i la carretera que va a Vilanova també es xula, el passeig pel parc també està bé... lo únic que no m'agrada és el troç del 15 al 19... potser el problema és que aneu massa ràpids i no podeu gaudir del paissatge... jajajja