divendres, 1 de gener del 2010

El penultim repte de l'any...

Vistes de cala Presili

Feia una mica de vent i mala mar

El far de Favàritx

Adafant forçes arraserat... :-)

Arribo a l'objectiu... :-)

Ja quasi hi sóc...

Foto entre les roques

En el trajecte m'he trobat alguna marina plena d'aigua dolça.

En alguns trams hi ha pujadetes...

Cala de sa torreta

El camí sol estar ben marcat

Comença l'aventura... ;-)

Aquest era el recorregut que havia de fer.


Diumenge 27 de Desembre de 2009

M'aixeco pel matí i fa un dia regular i penso que és un bon dia per assolir un repte que fèia temps em voltava pel cap... anar d'Es GRau a al Far de Favaritx caminant i tornar... el trajecte són uns 9 kms amb una mica de desnivell i pel camí de Cavalls.
Surto de casa a les 10:40 i després de fer un café amb na Juana a Can Bernat emprenc el camí.
Els primers trams els coneixo molt bé, la platja d'Es Grau, Cala'n Vidrié, la solitaria, sa torreta, Rambles... fins aquí cap problema tot el recorregut el podria fer amb els ulls tencats...bé millor que no que hi ha moltes pedres i arrels que travessen el camí... jajajja
El que segueix de camí he d'anar més en compte per que ja no el coneixo i no se si el camí de cavalls està ben indicat, però si que ho està i no costa massa seguir-lo, arribo a cala en Cavaller i just a tocar de mar hi ha una pineda espectacular, no puc evitar la temptació i entro a donar un vol pel bosc de grans pins silenciós i net... tot d'omplegat mirant aterra veig el que sembla una llanega blanca, l'agafo i em decideixo a passar una estona dins d'aquest espai fantàstic buscant bolets, sentint l'olor de la terra humida i gaudint de la pau i el silènci que em regala aquest racó, realment és un dels moment en que més he gaudit d'aquestes vacances a l'illa. Després d'un parell d'hores i d'haver caçat mig kilo de Fredolics :-) torno a reprendre el meu repte, un repte pel que no m'he hagut d'inscriure enlloc i no he hagut de pagar ni un euro. :-) quan arribo a la d'en tortuga i a cala presili començo a estar cansat però l'objectiu està aprop segueixo endevant tot i que i em començo a notar el meu estimat aquiles carregat.
Arribo a Favaritx i paro en un racó on no hi toca el vent a menjar una mica i fer la coca cola reparadora, mentre menjo tanco els ulls i noto l'escalfor del sol a la meva cara... mmmm una de les sensacions més boniques que hi ha en aquest món... no us sembla? :-)
al cap de mitja hora començo el camí de tornada, aquesta segona part se'm fa una mica pesada i llarga, però en gaudeixo igualment, en algun moment del trajecte em despisto gaudint del dia i dels meus pensament que m'abstrauen i en alguna ocasió he de fer marxa enrere per que perdo el camí que he de seguir... si és que ja dic jo que pensar tant no pot ser bò... :-)
Quan arribo a casa em sento orgullós d'haver assolit el meu repte, d'haver estat 5 hores caminant per la natura i aprop del mar, sense haver-me trobat amb quasi ningú en tot el recorregut i agrait de trobar la casa calenteta i un llit enorme on estirar-me per recuperar-me... :-)
Ús recomnao fer reptes d'aquest tipus. Per l'any que ve ja en tinc un altre... la volta a Menorca en Kayak al Gener amb les calmes i les seques d'aquesta època... si algú s'hi vol apuntar que m'avisi... :-)

3 comentaris:

SOMOS UNA BANDA ha dit...

em continua recordant a la btt menorca: es grau, cami des cavalls, s'albufera,.....
M'alegro que et recuperis

SOMOS UNA BANDA ha dit...

em continua recordant a la btt menorca: es grau, cami des cavalls, s'albufera,.....
M'alegro que et recuperis

Ironcraig ha dit...

jajajja m'encanten tots aquests racons de menorca... :-)
Intenta el sub 40 que segur que ho aconssegueixes... :-)