divendres, 22 de gener del 2010

Cami del carrilet




Avui tenia el dia lliure, bé, de fet la qüestió és que a l'empresa on treballo no em paguen les hores extres i he de recuperar les hores fent festa o del contrari les perdo... i ahir i avui he recuperat unes hores que tenia pendents de l'any passat...
I avui he decidit anar a fer un tram del cami del carrilet que va des de Girona a Olot. Concretament he anat fins Bascanó i he arribat fins a un poblet que es diu Planes d'Hostoles.
El recorregut és molt xulo, per anar mica en mica va pujant, i amb el terra mullat encara costava una mica més, durant tot el camí vas en mig del bosc, excepte algun tram que passa pel costat de la carretera, la bicicleta de muntanya va molt bé i cada cop m'agrada més, a veure si em vaig decidint a fer coses més arriscades... :-) Quan he donat la volta la cosa ha anat millor ja que la baixada sempre és menys cansada i divertida... no? :-) al arribar he deixat la bici i he aprofitat per fer les compres a un super a Bascanó i llavors he tornat a Barcelona.
Ala primavera m'agradaria tornar a fer el trajecte sencer... :-)
A la nit tocava entreno de natació i pensava que no l'acabaria, però al tirar-me a l'aigua m'he motivat i he aconsseguit fer tot l'entreno i amb bones sensacions... :-)
Demà toca tirada llarga de cursa a peu... 26 kms... ui, ui,ui... que la cosa es comença a complicar... ;-)

2 comentaris:

Anònim ha dit...

El pròxim dia avisa !!!!!!! i et portaré a fer alguna pujadeta jajajaja

Sergi... si si el que et diu que aneu molt modats jajaja

cuida't

Ironcraig ha dit...

Tu si que vas fashion a les mitjes... jajaja quan torni a pujar avans et trucaré per veure si han acabat d'arreglar el cami, que no veas amb les variants... :-)