dimecres, 9 de desembre del 2009

Sortidetes amb Btt

Aquesta és la meva altre "Machina"... :-)

El riu no baixa gaire ple...

L'autovia i la via de l'AVE

Pujant cap a Castellbisbal

Ponts de carreteres i més ponts de carreteres... :-(

També va bé per correr aquest camí... :-)


Alguns dilluns pel matí he sortit a voltar amb la Btt que em van regalar pel meu cumpleanys, és molt xula per cert... :-) i com que em fan por les trialeres per anar agafant confiança vaig fins al Prat i pujo pel costat del riu que hi ha un camí que arriba fins a Martorell, jo només he arribat fins Castellbisbal... mica en mica li vaig agafant el truquillo i soposo que algun dia em decidiré anar amb els del Club que van per Collserola... jo només hi he anat tres vegades i per llocs planets... :-) Com dèia el meu yayo "Poc a poc i bona lletra"... :-)

2 comentaris:

FRANK JIMENEZ ha dit...

ostres
no sabia que tenies btt
quan tinguis més confiança en la màquina ja et portarem pel mal camí, je je je

Ironcraig ha dit...

Com que no ho sabies?? fa molt de temps que us ho vaig dir... :-)
Estic desitjant que algú em torni a portar pel mal camí.... jajjja