divendres, 18 de desembre del 2009

Ermità?? :-)


Com l'any passat aquest Nadal també el passaré a Menorca, marxo demà pel matí, però aquest any marxo sol, la familia no té ganes de venir... :-( m'estaré convertint en un ermità? bé, una miqueta si... :-) jajajaja
M'agrada anar a Menorca a l'hivern, és solitari, fred, trist, melancòlic i molt, molt tranquil... aquest any no m'emporto la bici, em fa pal tot el follon d'anr a munt i avall amb ella, així que m'emportaré les bambes de correr i poca cosa més i no se si les faré servir gaire per que anuncien malt temps per quasi tots els dies... així que em compararé un barco de fusta per construir mica, en mica devant de la llar de foc... com faria qualsevol avi de 70 anys... ufff que m'està passant??? :-)
Bé, si algú vol venir a construir baixells de fusta que m'avisi... jajjaja
Ens veiem a la tornada a la cursa de Sant Silvestre de Canovelles... passo del follon de la de Barcelona... jajajaja si que m'estic tornant un ermità i un antisocial... jajajja estic fataaaaaal... :-)
Apa, Bon Nadal, maleit Nadal, no sabeu lo poc que m'agraden aquestes putes festes... ui, paro que si continuo acabaré dient disberats... :-)
Fins aviat.

3 comentaris:

Tr3sk ha dit...

Llàstima que no em qden dies de vacances..si no m'escapariaaaaaaa!!

Anònim ha dit...

Jo també marxaria ben lluny sense ningú, però no puc, així que considerat un afortunat. Passa-ho bé contruint vaixells de fusta, no crec que sigui activitat exclusiva de la gent de 70 anys, conec a gent jove que ho fa. Petonets.

Ironcraig ha dit...

Evaaaa tu no pots venir que has d'estar a totes... :-) cuida't i ens veiem aviat.
Anonim, soposo que anonima per lo de petonets... hi ha una frase que diu voler és poder... potser és que no ho vols prou...planteja-t'ho...Petonassaos... :-)