diumenge, 13 de desembre del 2009

Mitja de Vilanova 09... o el gran Pet...

Abans de començar la cursa amb el Jordi, El Chema, L'andreu, i jo.



Que ha passat? el cap, el cor, les cames, tot a la vegada?? no se però avui em quedo amb un gust agredolç de la cursa...
Hem anat fins a Vilanova amb el Jordi V. bona companyia per començar el dia. Arribem a Vilanova i allà ens trobem a l'Andreu i al seu colega el Chema, l'objectiu de l'Andreu i el Jordi era baixar d'1:30... el meu? no ho se... en principi era baixar d'1:42 i si aconsseguia baixar d'1:40 fantàstic... potser no vaig pensar massa l'objectiu després d'una de les semanes de més volum desde que he tornat a entrenar després de l'estiu, després d'haver corregut la mitja de la setmana passada, que he estat tocadet aquesta setmana i de que...FEIA UN FRED DE LA HOSTIA I HA PLOGUT DURANT TOTA LA COMPETICIÓ...bé, la questió és que no se que m'ha passat però he fotut un pet com un aglà... he sortit intentar seguir el ritme de l'Andreu,Chema i Jordi, fent els primers kms a 4:30 aprox, però ja en el km 5 he vist que aquest ritme era excessiu... he intentat mantenir un ritme lent però en principi accessible per mi 5min/km i així ho he fet fins el km 8 però les sensacions anaven pitjor, inetntava gaudir de la cursa però no podia, pel meu cap la idea de plegar passava una i un altre vegada... i en una pujadeta arribant al km 12 he deixat de correr i m'he posat a caminar... el meu cos no podia més... quan m'ha semblat que m'he recuperat una mica he tornat a correr, bé, arrossegar-me... he decidit acabar ni que fós en deu hores i he seguit endevant... he tornat a caminar un parell de cops més però sense parar, alguns corredors m'animaven, i jo els retornava com podia un somriure... fotia un fred important però havia de continuar. Al final he aconsseguit acabar com he pogut i al intentar positivitzar la cursa m'he dit, "avui has fet un entreno de força mental per L'IC10... espero que això hagi sigut un fet puntual i recuperi d'alguna manera les bones sensacions...
Ah! per cert he tornat a fer 1:49 com el dia de Ripoll... però aquell dia no vaig caminar... ;-)

5 comentaris:

Ironyoyito ha dit...

Animat noi!!! Potser hauries de fer una mica més de tiradetes llargues. I bé, ahir va fer un dia de perros, vinga, animat i endavant!!!

Ironcraig ha dit...

Estimat i admirat Ironyoyito... :-) des del més de Novembre cada cap de setmana estic fent tirades llargues, cursa del CEC, Cursa de l'Amistat, mitja de Mataró, Farell i alguna tiradeta de 10-12 entre setmana, apart de la sessió dura amb els Picornells els dimecres... mmmm no se, no se... QUE M'ESTÀ PASSANT??? :-)

Jose Maria ha dit...

Demasiado frio para el cuerpo. Una carrera un poco durilla para mi gusto. Creo que el ritmo del principio te paso factura, estoy seguro que con otro plantemiento las cosas te hubiesen ido mejor.

PD. Joder, parezco un puto enanito de blancanieves en la foto.

Jag75 ha dit...

Anims puteta!!!
jo he fet vilanova diversos enys i sempre fot fred però aquest any ha estat realment dur.
Pensa q es tralla fer 2 mitjes seguides i que com b´3 dius, serà un bon entreno.
Vinga, ánims qeu no estamos tan mal, hombre ;)!!!

Ironcraig ha dit...

jajajaja
Jose Maria estavas rodeado de tres viejas glorias del basquet Català... jajaja
Jordi no et vaig veure... pensava que no hi eres...
No estamos tan mal estamos peor... jajaja