diumenge, 20 de setembre del 2009

Triatlo a White Bear Lake

Abans de començar amb el Jordi

A la cama ens van marcar l'edat... ¿? ;-)

Tot preparat a l'aigua.

L'organitzadora fent el briefing.

Tots en fila... sortiem cada 3 segons.

Fent la meva senyal de bona sort... ;-)

Comença el triatló... :-)

Arribada a boxes despres del circuit a bici.

Treien-me el casc despres d'una T2 rapida :-)

Corrents amb un somriure... com quasi sempre :-)

Aqui ja no reia tant...

Final de cursa i d'una experiència nova.
El dia 13 de Setembre vaig participar en un triatlo als EEUU aprofitant la meva estada en aquest pais.
Vaig anar al triatlo amb ganes de passar-m'ho bé i viure un triatló fora de Catalunya. La veritat és que la meva forma fisica no es la millor, com en l'últim post ja vaig comentar, he decidit baixar el nivell d'exigència i d'entrenos i mes encara si estic de vacances com aixi era.
Bé, la questió es que a les 8,30 estava a la linia de sortida, per començra algunes coses que em van xocar... al entrar a boxes ens van marcar el dorsal i l'edat a la cama, mentre corries podies veure l'edat dels altres participants... curiós, no? :-)
Un altre cosa curiosa va ser que en comptes de sortir al mogollon, vem sortir cada tres segons, aixo el que fa és que no tinguis idea de com vas classificat... per mi cap problema pero els que van devant, no ho tenen facil.
Faig l'escalfament a l'aigua i estava ple d'algues, que se't ficaven a la cara i anaves agafant amb les mans, aixo no em va agradar :-(
Vaig nedar força be, vaig fer el 7è millor temps... pero l'álegria va acabar aviat ja que a la bici em vaig trobar fatal, em van passar uns quants fins que va arribar un moment on vaig haver de treure una mica d'orgull, ja que vaig veure com una dona d'avançada edat em volia avançar... joder aixo no pot ser i vaig apretar per que no m'avançes...
A la cursa a peu tampoc vaig correr massa be, ja que segueixo arrossegant la tendinitis a l'akiles i no havia entrenat gens la cursa a peu... pero em vaig dedicar a demanr que el public ens animes... jajajja
A l'arribada a meta, vaig sentir-me molt cansat i fet pols, pero content per haver participat en aquest triatló yankee... :-)

9 comentaris:

FRANK JIMENEZ ha dit...

COM SOU EL YANQUIS, JE JE
EL TEMA EDAT MOLT INTERESSANT
A VEURE SI ENS VEIEM

Ironcraig ha dit...

Eps Montse y Frank, que no pareu, aquest any esteu "ON FIRE"... :-)
Doncs si, a veure si ens veiem que us he de fer un parell de preguntes... :-)

Anònim ha dit...

Sprintcraig, amb aquest tall de cabell estàs guapíssim!!!! Felicitats per plantejar-te lo de les competicions d'una altra manera, de vegades va bé canviar d'aires i no ser tan autoexigent. Et felicito perquè has donat el pas, molta gent continua fent el mateix per comoditat i por al canvi. MUAC REMUAC

Ironcraig ha dit...

:-) vols dir que em queda be el tall de cabell?? doncs una amiga m'he dit que li agrado mes amb cabell curt... :-)
La por al canvi és molt humana. A tots ens fa por canviar, pero amb el temps tot canvia... no et sembla anomim?

Anònim ha dit...

La teva amiga no en té ni idea... jajajaja

Anònim ha dit...

això de baixar el ritme....? no sé no sé!!! ens veurem el 18 d'octubre a Barna?

Anònim ha dit...

Oscar, no dices nada de tu equipo de animacion - la cara dormida de la Nuria que se ha levantado pronto para verte correr por el bosque, la fotografa, y, sobre todo, tu cunado que te haya dejado su bici tan chulo y los zapatos marvillosos... ?que te ha pasado? Hemos disfrutado mucho, y parece que tampoco te has pasado tan mal...

-Anna

Ironcraig ha dit...

Benvolgut Carles... doncs ni que no t'ho creguis he baixat molt el ritme... el 18 no ens veurem a Barcelona almenys competint, potser et vinc a posar xinxetes a les rodes... jajaja
Mi equipò de animación sale en parte... jajaja Nuria estuvo dormida toda la mañana... jajaja si me passas el video que grabo lo pondre... :-)
Los zapatos maravillossos(chirucas) mejor no poner fotos... no quedan perfomrmantes... jajaja
quien tiene mas merito eres tu Anna que viniste con fiebre i encontrandote fatal... Gràcias.
Lo pase muy bien, ya lo sabes... solo me faltava una cosa... ;-)

Anònim ha dit...

Això és motiu de cese!!!