dilluns, 28 de setembre del 2009

Travessa al port de BCN 09

Content després de la prova, comentant la jugada amb el Javi i l'Izcor.

El grup de nadadors... Rafa, Javi,Dani,Edgar,Jo i El Jordi.


Ahir diumenge vaig participar a la travessa del port de Barcelona per 4art any consecutiu i algun més en anys anteriors i tot i haver estat 15 dies sense entrenar vaig sortir bastant content del meu rendiment :-) tot i no haver aconsseguit baixar dels 51 minuts, que era un dels objectius de temporada... :-(
Com cada any arribo al port i començo a trobar amics i coneguts, els companys del CN L'Hospitalet, el Jordi V, l'Edgar i el Dani del Carinyena i altres catxondeo, risos... i la musica massa alta.
Cap a les 11 pugem a les golondrines i marxem cap a la boca na nova del port,aquest any els hi costa una mica als de la organització posar a lloc les golondrines per començar la travessa, finalment ho aconssegueixen i saltem a l'aigua... collons que fresqueta, és el primer pensament que creua per la meva ment... apa som-hi i començo a nedar.
Primer segment fins les boies força bé, animat i amb ganes, crec arribar ràpid i adelantant algun nedador. des d'aquí fins al pont adelanto algun més, fins i tot un grup de tres o quatre, segueixo, nedant bé, mirant els baixells, agafant referències ide tant en tant buscant el trade center. En aquest troç de la travessia tenim vent en contra que fa aixecar una mica el mar, aixó fa que empassi algun glop d'aigua salada... buag... :-)
Com cada any aquest troç és el que s'hem fa més dificil, però quan per fi arribo al trade center la cosa es fa més senzilla, però també és en aquest punt on les lumbars em començen a fer mal d'anar tanta estona arquejant l'esquena, però comq ue ja queda poc vaig fent, els últims 100 metres quasi tots apretem per intentar fer l'últim esforç gratificant :-)
Surto de l'aigua i veig que no ha anat malament la cosa, faig una coca-cola i comento la jugada amb als companys que van arribant.
Al final arriba el Dani i marxem a dutxar-nos, agafem les motos i a menjar la típica butifarrada al CNAB, fantàstic, com cada any tornar a felicitar aquesta gent que fan una autèntica festa, MOLTES GRÀCIES.

6 comentaris:

Unknown ha dit...

Kina foto mes maxistaaaaa!!!
Jo tb hi eraaaa....
marta

Ironcraig ha dit...

Marta ho sento pero no et vaig veure en aquell moment... si no... segur que sorties a la foto.
Ens veiem a Vilanova

Jordi ha dit...

Ei guapeton!! aquest cop em vas guanyar... però l'any 2010 intentarem tornar les coses al seu lloc, i millorar els 48min baixos del 2008 ;-)

T'he agafat la foto per possar-la al bloc. Cuida't i ja quedarem en alguna mitja i camí de l'IC10!!!!

Ironcraig ha dit...

Cap problema Jordi... pots agafar la foto... però espero que l'any que ve et foti minutada... jajajaja
Fins aviat.
Òscar

Jordi ha dit...

A veure si faras top10, ja que si vajo de 45.... una minutada vol dir vajar de 38, no?... a veure si rascaras top10 !!! i que jo ho vegi ;-)

Somiar és gràtis!!! però abans la minutada té la fotre a l'IC10 ;-) apali, repte llançat!!!

Ironcraig ha dit...

jajajaja per somiar no fan pagar oi? jajaja si quedes entre els 30 primers ja em donaria per satisfet... :-)