diumenge, 10 de febrer del 2008

Tirada llarga

Avui tocaba correr la mitja Marató de Barcelona i fer 12 kms extra per veure si puc afrontar el repte de la marató de BCN i després dels 33 kms crec que si que la faré... he sortit de casa i he anat fins la sortida de la mitja xino-xano, primers 30 minuts... sortida de la cursa i de bon principi noto que les sensacions no són massa bones... serà per l'esforç d'ahir? al final 1:37:19 força bé, m'hagués agradat més fer aquesta marca la setmana passada i el 1:34:28 de Granollers avui, ja que així tindria més moral per intentar baixar la meva marca en mitja d'1:30... però després de les sensacions d'avui crec que ho deixaré per més endevant...
:-((
Ara he de decidir si faig la Marató de BCN....

7 comentaris:

robert mayoral ha dit...

després de la tirada d'avui crec que la tens a "huevo", jo trobo aquesta mitja més lenta o difícil que Granollers, pel meu gust!!

FRANK JIMENEZ ha dit...

ei OSCAR la Marató anem amb el Jordi amb el globus del 3.30 (5'/km)i sigui com sigui l'acabem.Com diu el Robert per mi la de Granollers es més ràpida perquè la pujada està de sortida i desprès et deixas caure fins la meta.
Ara Gavà i ja fins la Marató.

Jordi ha dit...

Si home, clar que la pots fer, i tu diu un que ahir et va tenit que animar per no fer petar el seu isquio .... Feliciatts per els entrenaments del cap de setmana.

Ironcraig ha dit...

Demà vaig a la fissió a veure que em diu... però segurament m'apuntaré a fer la Marató i sortiré amb el globus del Jordi del 3,30 tot i que em sembla una mica agoserat...
Avui tinc les cames carregadetes...

jag75 ha dit...

krak,
sóc jordi, el que et va estalviar un parell de bones cues al guarda-roba de la mitja de bcn ;-)
Ànims, la marató la correràs i millor del quet sembla.
per cert, aquest diumenge, si vols,et faig de llebre per a intentar un sub1h30 a Gavà.
ja em diràs
ens veiem diumenge

jordi

Ironcraig ha dit...

Jordi, Moltes gràcies per lo del guardarroba i per oferir-te a ajudar-me a baixar de 1:30, però després del temps de dissabte, crec que encara em falta per atacar la meva plusmarca... no et sembla???

jag75 ha dit...

Óscar,

tu sabràs millor que ningú com estàs i si t´interessa o no provar-ho abans de la marató. No estaria malalament "aprofitar2 els bons entrenos i sensacions que estàs tenint... la descissió és teva.
ens veiem diumenge,

jordi