diumenge, 10 de febrer del 2008

Bici i natació dissabte

Ahir dissabte vem fer la típica sortida de bici, però aquesta vegada els companys del club ciclista Provençalenc i nous membres de la junta ens van portar fins un poblet que jo mai havia visitat... St. Pere de vilamajor. Just quan arribavem el Ruben va punxar ja que el president del triatló carinyena BCN es va fotre a apretar i no ens va senyalar que hi havia un sot a la carretera... :-(( però bé, el vem sol·lucionar sense més problemes... Per esmorzar un entrepa de panxeta boníssim :-))
Per la tarda vaig anar a les picornell a fer el test dels 1000 metres, que ens hem posat coma repte els torrats de la gamilliga... i tot i que estic variant la tècnica natatoria, que aquest any estic nedant menys que l'any passat i que estava cansat dels 114 kms del matí vaig fer un registre de 16,47, que és el meu millor registre en un 1000, al final 3000 metres d'entreno.


Apunt de començar a menjar el bocata de panxeta... :-))

Carles mira pensatiu i pepe es fot el bocata...

El Capi Dani mentre s'arreglava la punxada...

En plena reparació uns i els altres fent fotos...

3 comentaris:

keLermAn ha dit...

Molt be tiu! AL final t'acabaras posant fort.. quants km portes aquest any???

Slts!

Ironcraig ha dit...

Aquest any en porto menys que l'any passat...828... al final no vem anar a montserrat pk un dels col·legues es va trobar malament.

Ironyoyito ha dit...

desde luego, ets el ciclista més autèntic que hi ha en tota la blogosfera triatlètica!!!

Visquen els bocates de beicon!!!