diumenge, 17 de febrer del 2008

Entreno combinat

Alguns dels components de l'equip... el Dani el Frank, jo i la Montse.

Avui diumenge el capi(Dani) i Jo hem fet un entreno combinat, per la preparació de Niça(Dani) i Zarautz(Jo)...
Haviem quedat a les 8 del matí devant de casa meva per anar cap a Gava a correr la Mitja Marató, però hi ha hagut una mala comunicació entre els dos i al final cadascú ha hant pel seu compte... al arribar allà el Frank i La Montse( http://somosunabanda-frank.blogspot.com/) esn esperaven per guardar-nos les bicis al seu cotxe. Recollim el dorsal i guardem les coses, rapidament anem cap a la sortida, ens dessitgem sort i a correr... Jo en principi havia descartat el tema d'atacar el sub 1:30 però veient que al sortir amb el Frank anavem a un bon ritme, m'he dit... I per que no?? Però a partir del km 4 he vist que el ritme era aproximadament de 4:30 el km i he seguit anant tot lo ràpid que el meu cos em permetia i a la vegada calculant els kms que quedaven... he anat bastants kms amb el Frank i uns col·legues seus, però al final ens hem separat...he passat els 10 kms segons el meu rellotge en 44 i poc a la web posa una mica més de 45 en alguns kms em sentia que no podia més, crec que el meu ritme ha anat oscilant, anava a batzegades, ara apretava, ara afluixava, per sort cap al 17 m'he recuperat i he pogut apretar una mica, al final la Blanca m'ha adelantat entrant a l'estadi, ella i el Jordi estan molt forts, a veure si aconsegueixen el repte de la Marató.
Jo al final he fet 1:35:47 estic content per que m'ha tornat a sortir una bona cursa, pel meu gust com a Granollers... Cal destacar que el Dani ha rebaixat marca... ah! i m'ha regalat les samarretes que li han donat(si no ho poso em retira la paraula... :-)).
Al acabar la cursa el Dani i Jo hem agafat les bicis i cap a Sitges, a un ritme suau i suportable hem pujat les costes que per cert estaven transitadissimes, quin fàstic a la benzinera de Sitges hem fet un petit avituallament i tornada cap a Barcelona amb el vent en contra, xerrant comentant la jugada i amb bones sensacions... al final han sortit 74 kms de bici. Molt bé, matinal completa i satisfactoria... un entreno més per Zarautz.... i potser L'IC????? el repte torna a la meva ment....

Com sempre el Capi va una mica lent... però a la cursa no eh!

Just abans de començar el segon segment de l'entreno d'avui


Per fi ho té tot llest... jajajjaja

9 comentaris:

jag75 ha dit...

buena crack,
molt bon entreno, sí senyor. Sento no haver intercanviat unes paraules amb tu al acabar, estava atabalat.
quan necessitis llebre per intentar sub1h30..ja ho saps.
fins aviat,

jag75

Ironcraig ha dit...

Moltes gràcies Jordi, potser l'any que ve... abans potser m'hauràs de passar els entrenos per correr a un ritme més ràpid...:-)

robert mayoral ha dit...

crec que estàs més malalt que jo...quins doblets que et fots!!!

Jordi ha dit...

Enhorabona!!!

Molt bona sessió triple/matinal, vaja aquest estiu et veure passar-me a la bici .. i adeussiauuuu!! com no paris una mica.

Ironcraig ha dit...

Robert ningú està més malalt que tu...jajajja
Jordi potser t'avanço amb la bici però després vindràs corrents i m'adelantaras com al B de banyoles... :-))

FRANK JIMENEZ ha dit...

vec que al final vau descartar Begues, però no vas aconseguir la paradeta del bocata.Ens veiem a la Marató buscant el debut i el 3.30.

Carles B. ha dit...

Osti Oscar, cada dia estàs més fort... m'alegro de que les coses et comencin a sortir com et mereixes... A veure quin diad'aquests anem al forat i rebentem el crono :-)

Ironcraig ha dit...

jaja Carles si no agafes una corda per tirar de mi ho tenim xungo... jajaja

Gabriel ha dit...

Bon entreno fierqa, a Zarautz ens veure´m les cares!!!!