dissabte, 5 de gener del 2008

Valoreció de l'any

Ara que ja ha passat tot el follon de les festes, el cap d'any i la resta és un bon moment per valorar com ha anat aquest any esportivament parlant...
Aquests són els números...
Hores d'entreno 560:19:54
Mitja setmanal 10:46:32

Crec que és l'any que més he entrenat des de que vaig començar en això del Triatló des de l'any 2000. En general la mitja setmanal s'ha complert, només hi ha hagut dues setmanes de poc entreno per problemes físics una al Maig i l'altre al Desembre, també hi ha hagut dues setmanes en que he entrenat més de 17 hores... Content per mantenir la constància durant tot l'any.
Hores d'entreno setmanal de natació 3:00:37
Promig de metres nedats per setmana 8,138

La natació vaig començar fort fent uns promitjos setmanals de 11, 12 mil metres quan estava entrenant al grup de Can Caralleu i a partir del Maig vaig començar a baixar el temps i metres nedats. Al Juliol vaig fer la distància més llarga que fins ara he fet a la baixada de l'Ebre 15,700, des de Setembre a finals d'any he intentat no baixar d'aquests 8000 metres setmanals però nedant poc...
Promig d'hores dedicades al ciclisme 6:25:06
Kms setmanals recorreguts 164,4

Està clar que aquest ha estat l'esport que més temps he dedicat aquest any i en el que he millorat i a la postre el que m'ha fet baixar els meus temps en les competicions.
Hi ha hagut setmanes en que he arribat a fer més de 300 kms essent la setmana que més kms he fet la de la marxa ciclista a l'illa de Menorca (350). I una que no vaig fer cap Km... Estic molt content de la millora en aquest esport.
Temps que he dedicat de mitja a correr per setmana 1:20:50
Kms que he corregut de mitja a la setmana 15,7

Evidentment aquest ha estat l'esport que menys he entrenat i no per falta de ganes si no per les molesties que he tingut tot l'any en el maleol després de l'operació del tendó d'aquiles, per sort fa qüestió d'un mes que ja no hem fa mal i he començat a incrementar el volum d'entrenos de la cursa a peu. Estic molt content d'haver pogut tornar a correr una Mitja Marató després de dos anys.
Està clar que la valoració global de l'any ha de ser positiva, ja que;
He baixat els meus temps en les competicions, com he dit abans gràcies a la millora en ciclisme. De fer 1:12 més o menys a passar a 1:09 és una gran millora per mi, baixar d'aquí ja ho veig molt complicat però no impossible :-))
Aquest any he fet el meu primer triatló B a Banyoles que tot i que les sensacions no van ser bones a la cursa a peu, i em vaig cagar en tot, durant la natació i el ciclisme m'ho vaig passar bé.
Potser el que més m'ha agradat ha estat tornar a trobar-me amb els companys en entrenos i competicions, veure a la gent i coneixer a altres esportistes, per mi el més bonic del triatló o qualsevol esport comença quan acabes la competició comentes la batalleta amb els contrincants o companys.

3 comentaris:

robert mayoral ha dit...

amb aquests volums ja et pots anar plantejant fer l'ironcat...i a més sobrat d'entrenos....

Gabriel ha dit...

La valoració de l´any ha de ser molt positiva, has baixat temps i has debutat en llarga. Que más se puede pedir.....

Ironcraig ha dit...

Robert no em provoquis... :-))
I tant Gabri, gràcies per que sempre tens comentaris d'ànim i força, tu també has tingut un debut espectacular en un IM