diumenge, 13 de gener del 2008

Sortida amb susto

LLoc de trobada quan sortim cap al Nord, Gran Via davant de la plaça de les Arenes.
El Ferran i el Pepe concentrats ;-))

Entrant a Canet, ja de baixada
El Pepiño i el Ferran.

Amb el Pepe davant del bar dels callos a Llavaneres :-))
Ahir dissabte vem fer la sortideta habitual de dissabte amb el Pepe, i el Ferran. Fèia molt de vent i en algun moment al principi vem estar aprop de caure per terra, però amb un parell de..."que fots ??" o un "Quitaaaa de mi lado que hace viento", la cosa no va anar a més :-)) en principi voliem anar fins Arenys i pujar cap a la carretera del pollastre per baixar a fer els clàssics callos a Llavaneres... però al final vem decidir anar fins a Canet i donar la volta a la rotonda del final del poble.
La sortida va anar bé, inclús al tornar vem fer una serie amb el Pepe amb el vent de costat però bastant inclinat contra nosaltres i just quan arribem al Masnou a la rotonda que hi ha que entren els cotxes que venen de l'autopista un cotxe em va fotre un susto.
Jo estava dins de la rotonda i vèia que el cotxe que estava més lluny estava parat però el que venia més a prop meu no frenava i vaig intentar apretar per esqauivar-lo però no ho vaig aconseguir i em va donar un cop a la roda de darrera, la veritat és que no se com ho vaig fer però vaig aconseguir no anar per terra, però quan vaig baixar les cames em tremolaven "una mica..."
El Jordi, el conductor del vehicle, es va disculpar i em va acompanyar a deixar la bici al taller amb el compromis de pagar la reparació i després em va dur a casa meva.
Vaya susto que em vaig fotre companys, però bé, estic recuperat.