diumenge, 20 de gener del 2008

Nova experiència

Després d'esmorzar les coses es veuen de diferent manera...

El Santi al darrera, el ruben i el pepe al meu costat... bon grup.

Avui he viscut una experiència nova per mi... he estat 5hores i 33 minuts damunt la meva bici... "la machina". I en aquest temps he recorregut 157 kms... i la sensació és d'haver passat una bona estona amb els col·legues i haver-m'ho passat molt bé apart de tenir la sensació d'haver fet un bon entrenament per Zarautz.
Hem pujat fins a Balnes allà hem girat cap a l'interior fins a Hostalric i després hem anat baixant fins a la Roca... lo al·lucinant de la història és que arribant a la meridiana amb 145 kms he vist que el promig que portavem era de 29 kms/hora... al creuar BCN fins l'hospitalet la mitja ha baixat una mica... 28 kms/hora... estic super content de l'entreno.


8 comentaris:

FRANK JIMENEZ ha dit...

Osti tu!!!
Et veig fent la llarga de Remences, i ....segons com la quebrantahuesos,je,je

Ironcraig ha dit...

jajajaja la quebranta no ho crec, però la llarga de Remences si que pot ser un bon objectiu... que tal per Tarrasssa??

FRANK JIMENEZ ha dit...

El recorregut es "durillo" amb dos pujades fortes, però bé. Van fer 2 minuts més que l'any passat(1.36 i 1.44), pero amb bones sensacions ( ja tenim agafada aquesta distància ), Ja veure'm a la Marató.

robert mayoral ha dit...

d'aqui a l'Ironman, Zarautz et queda curt...molt bona mitja, és clar que hauríem de mirar quins ingredients duia aquest esmorzar!!!

Carles B. ha dit...

xaval, seugueix així que aquest ha de ser el teu any...

Ironcraig ha dit...

Montse,Frank estu fortíssims felicitats
Robert, l'esmorzar va ser panceta... :-))
Carles, no ho se vull divertir-me... tinc nou entrenador... jejejje

Mariona ha dit...

Sou unes màquinesssss!!! Hi havia alguna rossa al restaurant? :P

Ironcraig ha dit...

jajjajaja Mariona no m'hi vaig fixar estava mort de cansament... jajajja