dijous, 27 de desembre del 2007

Sitges Again..











Ahir pel matí vem anar a Sitges amb la grupeta de quasi sempre... el Pepe, el Santi i l'Emili... les propostes eren varies, el pepe volia naar cap a Gelida, Piera... el Santi va dir de Pujar a Montserrat(ens estava vacilant???) i Jo vaig proposar anar a Sitges, l'Emili va dir que a ell li anava bé qualsevol lloc, el company Ferran no es va presentar per que havia de quedar-se a cuidar a la seva xicota... Millora't Mariona.
Quan vem quedar no fèia gaire bon dia, però després es va arreglar una mica i vem acabar tornant amb el solet escalfant força. L'anada fins a peu de costes va ser rapideta i just al començar a pujar el Santi i l'Emili van fotre el camp amb un grup que teniem davant, estan fortíssims els dos, el Pepe i Jo ens vem quedar darrera pujant amb la calma però també a un bon ritme.
Al arribar a la benzinera mitja volta i a la tornada el sonat del pepe i jo vem fotre plat i vem pujar arribar al bonic poble del Garraf a plat, m'ho vaig passar teta, ja que la pujada a la Maladona a plat és durilla, però es pot fer, la nostre intenció va ser fer un entreno de potencia...¿?
Al poble del Garraf vem fotre el esmorzar de rigor, ahir va tocar entrepà de butifarra... jajaja que bò que estava però lo millor del dia encara havia d'arrivar i va ser que el Santi ens va portar unes ulleres pel Pepe i per mi que junt amb ell sóm els components del EQUIPO , l'Emili i el Ferran estan en vies de formar part d'aquest EQUIPO... jajajjaja
Ara tindré un dilema ja que l'any passat una persona super especial em va regalar unes super ulleres que surto en varies fotos amb elles i ara tindré aquestes altres que també són xules i ara no sabré quines posar-me per no fer el lleig a ningú... ja està no posaré fotos meves així no sabran quines m'he posat... jajaja
A mig dia dinar de familia molt agradable.

2 comentaris:

robert mayoral ha dit...

a tu et mola molt Sitges...no???
quina enveja poder entrenar a ran de mar!!!

Ironcraig ha dit...

jejejeje Sitges em mola per que em porta bons records de quan era com en Kel... jajajja
Mola entrenar a ran de Mar però a vegades hi ha massa cotxes... i a l'autovia ni te cuento...