diumenge, 2 de desembre del 2007

Ruta de Diumenge

Sortint de casa Avd.Gran Via a les 14 hores.

Carrer Barcelona de L'Hospitalet

Arribant a Cornella
Passant per sobre del riu Llobregat

Quan arribo a Sant Boi agafo el trencant del cami dels horts

Pel cami del costat dels horts

Sant vicenç dels horts

Poble de Palleja

Aquest troç amb el vent en contra es fa duret...

Entrant al tunel passat el poble de Palleja

Arribant a Martorell, la pujadeta final

Punt de mitja Volta, al final de la pujada de Martorell

Sant Andreu de la Barca

Els camps del baix Llobregat

Arribant a Cornella, el pont de l'AVE.

De tant en tant, quan no tinc ganes de fer la migdiada surto a fer una ruta amb bici els diumenges per la tarda, surto des de casa i vaig fins a Martorell, passant per l'Hospitalet, Cornella, Sant Boi, Santa Coloma de Cervelló,Sant Vicenç dels Horts,Palleja, Sant Andreu de la Barca i arribo a Martorell on dono la volta i torno cap a casa desfent el cami recorregut.
La veritat és que no és una zona massa bonica, però és com aquelles coses que de fer-les sovint, t'agraden per que t'hi sents a gust i per que hi has viscut diverses emocions. Aquest recorregut és un dels habituals meus, quasi sempre arribo fins a Olesa, però a l'hivern es fa fosc molt aviat... m'agrada fer aquest trajecte els diumenges per la tarda per que hi ha molt poc transit, i pots anar amb bastanta tranquilitat. Si algú no té res a fer un diumenge per la tarda i vol sortir a fer un circuit de 50 kms, sense massa pujades ni traçats complicats m'envieu un mail i quedem :-))
Ah! un altre recorregut de diumenge per la tarda és anar fins a peu de costes però aquest recorregut ja us l'ensenyaré un altre dia.

5 comentaris:

Mariona ha dit...

Sort que en dues imatges apareix la teva ombra, sinó ja em pensava jo que aquesta ruta l'havies feta en cotxe! jajajjaa... Petons.

Ironcraig ha dit...

EEEi Mariona que sóc un fotograf im pressionant i com tots els grans no ens agrada gaire sortir en les fotos... jajajaja

robert mayoral ha dit...

i tot això en marxa! vatxa que com un dia passis per Matadepera et confisco la bici.....i la càmera, és clar!!!

Ironcraig ha dit...

Que dulent que ets Robert.... jajjajaj

SANTI PONS ha dit...

bona sortideta oscar,a veure quan organitzem algo no?