divendres, 9 de novembre del 2007

Monte Toro

Amb les forçes encara intactes.
El Pepiño va pujar amb el 21... Valiente??

Crec que aquí estava apretant les dents...


Apunt d'arribar...
Avui m'han arribat unes fotos que ens va fer el fotògraf de la organització la majoria de l'escalada al Monte Toro... una muntanyeta que hi ha a Menorca que és curteta però intensa... us l'aconsello :-))
Aquest estiu la vaig pujar amb el 23 i vaig arribar rebentat, a la marxa ciclista la vaig pujar amb el 27 i com si res... petites diferències... :-))
Demà anem a fer la marxa de Vic... 125 kms amb força pujades. ui, quina poooooor. La farem xino, xano.

6 comentaris:

robert mayoral ha dit...

doncs si que hi havia penya!!!!
si que et va fer por a l'estiu que has passat del 23 al 27!!!

SANTI PONS ha dit...

Oscar,
poso link al meu blog!gracies per la vostre companyia avui a vic!

Ironcraig ha dit...

Robert la veritat és que no vaig voler patir i gaudir més de la pujada :-))
Santi com van les cames?? jajjaja Gràcies per la teva companyia també ets una bestia si has enganxat al payo de la motxila...

SANTI PONS ha dit...

Oscar,
les cames carregades, el tio de la motxilla a la baixada ha fotut el camp, jejeje

FRANK JIMENEZ ha dit...

ei Oscar, jo vaig pujar el monte toro l'any passat,.... amb la BTT i com si res(plat petit i 32 ),...je je je

Ironcraig ha dit...

Tu Frank Ets una bèstia parda... jajajja