diumenge, 11 de novembre del 2007

Ahir pel matí vaig anar a fer la marxa ciclista de Vic que ja fa uns anys que es fa en el marc del saló de la muntanya.
Vem sortir, el Pepe, el Santi i jo de BCN a les 7,30 un cop vem haver muntat les bicis al cotxe, un cop a VIc ens vem trobar amb la Mariona i el Santi i tots cinc junts vem fer la marxa ciclista.
Per variar fèia força fred a Vic, a l'hora de fer la inscripció els Triatletes vem haver de pagar 6 euros més... a veure quan es posen d'acord les federacions... ja estic cansat de pagar de més...
Al poc de començar deseguida ens vem quedar a "cola de peloton" però bé, nosaltres anavem al nostre rotllo... comença la pujada a la Trona... molt bonica i una mica dura, més que res per que és al principi de la marxa però ja va bé per que aixi cadascú va al seu ritme, es fa una tria i no anem tots junts.
La resta de la marxa passa per carreteres molt poc transitades i enmig de boscos de alsines, tot molt "Precioso" com diu el Pepe... jajaja però quan portes 90 kms de pujades i més pujades i poques baixades ja no veus tant lo precioso i començes a cagar-te en tot... jajajja
En alguna de les pujades vaig apretar una mica i vaig començar a adelantar a gent i just quan arribo a l'avituallament sento una veu darrera meu que em diu"no pares sigue..." collons és el Pepiño que havia apretat per agafar-m'he i el duia enganxat... jajaja que cabrooooon :-))
La bestia del Pepe com sempre està fortíssim, però s'ha de cuidar l'esquena. El Santi va començar molt bé, però al final em va maleir per no dir-li que era tant dura la marxa... ho sento crack. El Santi Pons se li veu que també està fort i també dona la sensació que domina bé la bicicleta. I la Mariona em va deixar al·lucinat de lo bé que va en bici, va aguantar molt bé tota la marxa, de tant en tant fotent pals a les pujades i tot, i jo vaig anar fent, en algun moment apretant, especialment a les baixades, la força de la gravetat juga al meu favor... jajaja
En resum un matí fantàstic, m'ho vaig passar molt bé i vaig compartir la prova esportiva amb 4 penjats com jo que vem riure i vem patir junts.
Ah! quan vem acabar haviem d'anar a dinar a un restaurant amb la mariona però aquesta es va rajar... jajaja vem anar-hi el Santi el Pepe i jo, molt bò i vaia camarera... jajajaja

Un matí molt agradable amb gent molt maca

Supervisant les bicis... quina por, segur que cauen...

Preparant les coses al arribar

Quin freeeeeeed que fot a Vic

Amunt, amunt...

Els companys de sortidetes habituals

El Santi i el Pepiño pujant una de les moooooltes rampetes...

Paissatges molt bonics

Goita les vaqueeeees... jajaja

El grupet que vem fer la marxa, ens ho vem passar bé

El Santi concentrat... com vas??

Posant per la foto?? jajajaja

El Santi Pons concentrat, vaya pepino de bici

La colla pessigolla... jajaja
Mariona amb l'Ipod pujava a tope... ui els mosos... jajaja

9 comentaris:

SANTI PONS ha dit...

Oscar,
bona crònica i bones fotos!!!va estar molt bé el dia! estem organitzant una sortida per aqui pel 1 0 2 de desembre ... us hi apunteu amb el pepe i el santi o que? ja li diré amb el Vilardaga també si vol venir ... que et sembla??

Mariona ha dit...

Òscar, gràcies per venir. Va ser un dia genial!! Ja sé qui és la camarera rossa; us devia caure la baba a tots, jajjaja. Continua així de fort i per tu l'Ironcat serà com una passejada! Un petó cap a l'Opitalé...

Ironcraig ha dit...

Santi el dia 2 m'agradaria anar a fer la mitja marató de Mataró, busca un altre data...
Mariona, encara vindré a fer la mitja de Ripoll la setmana que ve si no faré la de Vilafranca...
Tema cambrera "sanjat" jajjaja
I tu que? ja t'has replantejat lo de Niça o encara estas convençuda?

SANTI PONS ha dit...

Oscar,
quan em digueu,sou benvinguts, ja ho saps!l'unic problema es el fred pero bueno,bones rampes i el fred se'n va!!!si voleu pujar m'ho dieu i a rodar!

Carles B. ha dit...

Nen, tu no descanses o que???? ;-)

Per cert, oblida't de que les federacions es posin d'acord, totes volen sucar, i cadascuna deu tenir les seves asseguradores... complicat complicat...

Cuidat!!!!!

robert mayoral ha dit...

un bon reportatge fotogràfic, però tu no hi surts...què anaves en cotxe???? jejeje, és broma!!!
és que tu no pares entre temporada i temporada???

Ironcraig ha dit...

Carles i Robert jo ja us he dit en diversos llocs que sóc un anarquista convençut... en totes les facetes de la meva vida... jajjaja aixi em va...

Mariona ha dit...

Òscar, ja t'has rumiat què faràs diumenge? Potser encara m'animo a la mitja de Ripoll!!!! I tema club què? I la rossa? xD

FRANK JIMENEZ ha dit...

ei Oscar com diuen els companys descansa una mica de la bici. quin fred nomès de veure les fotos, En aquesta època del'any o es fa BTT o carretera a MASPALOMAS,.. je je