diumenge, 18 de novembre del 2007

Buscant objectius

Ruben "Betini" i jo mateix ;-))

El Pepiño i el carlños Tortosa...

El sr. Mas i lo capi...

Ja fa dies que hi dono voltes al tema... i no hi ha manera de trobar els objectius esportius per a la propera temporada... :-( volia fer l'Ironcat, però després de la mala experiència de Banyoles B no ho tinc clar, apart i això potser és el que em frena més, el maleol de la cama operada em segueix fent mal i això fa que no pugui entrenar la cursa a peu que és on vaig petar a Banyoles... Apart si faig l'Ironcat després no podré estar bé per els sprimts del circuit català de triatló... o si? Un altre objectiu que em volia marcar era millorar la meva natació... aquest segurament serà el primer... i també voldria millorar la cursa a peu... concretament baixar dels 40 minuts en un 10.000 i de l'hora trenta en una mitja... però aquí em trobo amb el problema del maleol... així que no se, estic bastant desorientat amb el tema esportiu...
Però tot i això i a falta de res millor que fer segueixo entrenant..
Dissabte sortideta amb els companys del club fins a Canet amb esmorzar(lo millor de les sortides juntament amb la dutxa quan arribo a casa... ;-)) a Arenys, aquest cop va tocar butifarra, el bar dels callos a LLavaneres estava tencat... mecatxiiiis :-)). Mentre esmorzavem i per treuren's el fred discussió política jajajjaa
Vem anar-hi el Pepiño, el Ruben, el Dani, el Carlitos, el sr. Mas i jo mateix... uff quin fred que fèia... al anar, al tornar amb el solet cap problema.

6 comentaris:

SANTI PONS ha dit...

Oscar,
bona sortida amb bici ... perque no t'animes a fer el half IM de lisboa? seria interessant no? alerta amb possibles lesions que si estas delicat doncs ... saluda'm al pepiño! has vist la mariona? no te limits!

robert mayoral ha dit...

fer l'IRONCAT no et farà estar del tot malament als sprints, mira'm a mi....és clar si n'hi ha un a la setmana següent sí que no podrás anar fi, però després.....et vull a la sortida del Ironcat....si cal ja et faré de llebre per baixar alguna mitja de 1.30!!!

Ironcraig ha dit...

jajajaja merci Robert... però si em fot mal el peu i no puc acabar l'ironcat qui em treurà del pou?? jajaja
Santi Lisboa? quan és això? preu?
La Mariona està pitjor que molts de nosaltres deixa-la, deixa-la... jajajajja

SANTI PONS ha dit...

Oscar,
26 d'abril 100 euros!

Mariona ha dit...

Ei ei ei m'han xiulat les orelles, jajajaja... Ja tinc decidits els IM pel 2008 : Ironcat + Lanzarote + Niça!!! (és broma)

Per cert, com et va la feina nova?

Ironcraig ha dit...

Ironcat i Lanzarote els fan el mateix dia... jejeje
La feina nova?? doncs m'agrada molt estic aprenent a preparar i donar biberons...jajaja
però encara vaig una mica de cul ja que estic fent les dues feines a la vegada... en un parell de setmanes la cosa s'estabilitzarà...