divendres, 12 d’octubre del 2007

Montserrat

Els santi i jo recuperant forçes...
El Santi esperant-me...
Ens hem trobat bastants cotxes :-((
Que maca que és la Montserrat :-))

Avui he tornat a pujar a Montserrat... una muntanya molt especial per mi...
Hem sortit des de Esplugues El pepe, el miky, el Santi i Jo. Al principi hem notat el fred que fèia i el vent en contra, però la pujada ha estat tranquileta... bé fins a Martorell, allà el Santi ha començat a fer una de les seves series... el pepe l'ha seguit i el miky i jo ens hem quedat, però de seguida hem intentat agafar-los... bé, jo m'he quedat a veure-les venir, el miky de seguida ha agafat al Pepe i al poc al santi allà no se que ha passat per que els he perdut de vista... A Olesa ens hem reagrupat de nou... sortint d'Olesa el que ha posat un bon ritme ha estat el Pepe i jo enganxat a la seva roda, però quan arribavem al pont que sempre fa vent...:-( ens han agafat el santi i el miky i hem anat fent relleus, els millors els del miky que està fortíssim... arribant a monistrol el miky ens ha deixat tirats al Santi i a mi... el pepe fèia estona que no ens seguia.
La pujada a Montserrat només l'hem fet el Santi i jo, el Pepe i el miky s'han quedat a Monistrol fent companyia a la cambrera de ca la Xica... jajaja
La pujada l'he disfrutat com mai, ja que he pujat xino xano, sense massa estres fent fotos i gaudint del paissatge, el Santi ha pujat molt més ràpid... a dalt ens hem fet unes fotos hem pres una mica el sol i a fer una butifarra a ca la Xica... :-))
La tornada també l'hem fet bastant ràpid i ara amb el vent a favor encara més... hem fet dos grups el Santi i el miky, que estan fortissims i el pepe i jo que no ho estem tant....:-((
Al final 114 kms a una mitja de 25kms hora, un matí molt agradable en companyia d'uns bons amics.

3 comentaris:

Mariona ha dit...

Ara ara. Aquests són els posts que m'agrada llegir!! L'última vegada que vaig estar a Montserrat va ser en un casament i vam pujar amb el cremallera. Deu fer uns 2 anys.

Jordi ha dit...

com tu fas per tirar fotos? quina màq. portes?

Felicitats, aixins segur que el Monte Toro el pots fer marxa endarrra o tocant-te el ue no sona!!!

Ah! disfrutar per Menorca afortunat!!

Ironcraig ha dit...

Mariona un dia has de pujar en bici a Montserrat, és molt xulo.
Jordi les fotos les faig amb una ma i amb l'altre agafo el manillar...com si no???jajaja