diumenge, 14 d’octubre del 2007

El triatló perfecte...

El postre del dinar posterior a la cursa... que macuu...

Final de competició i temporada.

Els companys del triatló Carinyena que hem competit avui, Ernest, Jo, Blanca, Jordi, Xavi i una amiga del Jordi que no és del club però ho serà l'any que ve...
Bonica població i especial per mi...
Preparant les coses abans de començar
La "bestia" Robert entrant a boxes....
Jutges comprovant els boxes.

L'arribada del segment acuàtic abans de començar
Per dur-li la contraria al Ferran aquest diumenge m'ho he passat teta al triatló de Sitges... jajajja i no m'he ratllat...
A les sis i mitja ha sonat el despertador i he sortit a passejar a la Nura, com cada matí... a les 7,30 em trobo amb l'Ernest per anar cap a Sitges. Aquest company apart de ser un molt bon triatleta és un tikis mikis de collons, però hem rigut força. Arribem a Sitges i fa un dia fantàstic tot i que una mica de fred, deixem les coses a boxes i escalfem una mica i anem cap a la sortida, que l'han canviat ja que la que s'havia pensat en un principi era una mica perillosa.
La natació ha estat super neta, de fet he anat a un dels punts més allunyats per evitar els mastegots tto i fer una mica més de distància i ha funcionat, ni un cop, tota l'estona he nedat sol menys quan arribava que m'he trobat a un parell que se m'han creuat un parell de cops, surto de l'aigua i faig la transició lenta,com sempre, apart de que era una mica llarga bici i cap al circuit que teniem de fer 4 voltes, la primera se m'ha atravessat una mica però la resta les he fet molt bé, anavem un grup de 6-7 triatletes entre ells dues noies, anavem fent relleus tot i que he tirat força estona jo del grup, només ens ha passat un peloton que era quasi impossible seguir-los, al haver-hi bastants no federats la bici ha estat una mica perillosa, però m'ho he passat molt bé, ja que anava xerrant amb els companys de peloton i fent broma amb les noies... :-)) El circuit fèia una mica de pujada a l'anada però a la tornada anavem a 53-55 kms hora molt bé, a l'última volta veiem al Xavi llobet que es creua amb nosaltres i tots ens quedem parats ja que ens portava una volta d'aventatge... ens queda una volta?? no pot ser... jo comento que segur que s'ha equivocat i entrem a boxes.
La cursa a peu era plana, corrents pel paseig marítim, mirant el mar, i per sorpresa meva adelantant a gent, no hem fèia mal el maleol, que ahir m'hen va fer bastant i he corregut bé en 20 minuts. al final arribo a meta molt content satisfet de com he competit, amb la sensació d'haver patit poc i d'haver-me divertit en la competició... com necessitava aquesta sensació després de lo de Banyoles...
A sobre veig que he fet la millor classificació de la temporada, el 91 de la general i amb un temps força bò... pel meu nivell clar... 1:09:16
Avui sóc un triatleta feliç :-))

9 comentaris:

robert mayoral ha dit...

m'alegro que no t'hagis ratllat i que hagis tornat a disfrutar, de vegades ens ratllem sense saber bé perquè i d'altres quan surten bé les coses les veiem d'una altra manera!!!
felicitats!

sandra ha dit...

Me alegro de que te lo pasaras tan bien, y me puedo imaginar que esa buena sensación te acompañará unos cuantos dias. Son esos momentos felices los que debemos tener presentes cuando nos dan los bajones. Y estoy con Robert en lo que dice de que cuando te lo has pasado bien, las cosas se ven de otra manera.
Un abrazo

Ferran Heredia ha dit...

I a sobre te'n vas a Menorca de vacances!!! Quan estiguis pujant la rampa d'es Grao recorda de mirar endavant a lo lluny (espiritualment estaré per davant teu com en el tri-campus de l'estiu) jajajaj

Bones vacances (quina ràbia!!!)

Ironyoyito ha dit...

Ho veus, ets un "veleta", vas com et bufa el vent!!! ;-)))

M'alegro molt que tinguis bones sensacions i que hagis gaudit.

I bones vacances!!!

Jordi ha dit...

felicitats !!!!

Ara potser ja començes a relativitzar les sensacions de Banyoles, no?

Apali, bon vent i millors vacances.

Ironcraig ha dit...

gracies xatos!! per cert Andreu k vols dir amb lo de veleta?? no entenc a k et refereixes...
Et tindré present Ferran, no ho dubtis.
Jordi,potser si que començo a relativitzar... jajaja

Ironyoyito ha dit...

veleta (en català correcte seria banderola) és aquell aparell que està als terrats d'algunes cases i que gira conforme el fa girar el vent. Sovint són de ferro forjat, amb forma de gat, gall o bruixa amb escombra...

Aplicat a les persones és com es determina a qui l'ànim li canvia amb facilitat segons li vagin les coses.

Ironyoyito, el diccionari vivent ;-)))

Ironcraig ha dit...

més que veleta jo això que dius tu ho entenc com inestable emocional, bipolar, transtorn de doble personalitat... :-)))

Mariona ha dit...

Me n'alegro que t'hagi anat bé. El de Banyoles va ser un bon entrenament!! ;-) Que vagi bé per Les Illes!