dimecres, 3 d’octubre del 2007

Justificació lògica...

Doncs si, després dels mails dels companys de la gamilliga i mentre anava corrent per Montjuïc sota la pluja he intentat fer un analisi del que va passar diumenge...
1er Mal rotllo afectiu...
2on Inexperiència en la distància.
3er La cama lesionada encara no està bé i això fa que no corri bé descompensacions posturals que fan que carregui altres parts del cos, entre elles l'esquena.
4art No portar prou entrenada la cursa a peu. De fet no vaig poder començar a entrenar la cursa apeu fins Juny, per la lessió de l'aquiles en un principi i després per la lessió de l'isquio que em va durar 3 mesos. Només he fet una tirada de 20 kms la resta han estat tirades de 10 o 12 com a molt acabant bastant cansat...
5è Molta autoexigència... això ja m'ha jugat varies males jugades en la meva ja extensa vida esportiva... no n'aprenc... abans de la prova pensava que si fèia 5 hores estaria bé i després no...
6è Donar massa importancia als aspectes negatius i poc als positius... de fet vaig divertir-me durant més de 3/4 parts de la prova, però les sensacions del final van tenir més pes...
7è Els meus entrenaments... crec que són massa anàrquics, amb poca intensitat i en les últimes dues setmanes encara he baixat més la intensitat, només he fet entrenos rodatge, sense cap canvi de ritme, ni mini retxinadeta...:-))
Ara toca entrenar bici per la marxa cicloturista a Menorca i seguir dedicant-m'he especialment a la cursa a peu...

4 comentaris:

robert mayoral ha dit...

com diu en Joan Marc, les decisions en calent, no valen...cal que facis una anàlisi? potser sí....però l'any vinent a l'Ironcat!!!

Jordi ha dit...

Que tal la marxa cicloturista?

Ironcraig ha dit...

Al final la marxa la vem fer al nostre rotllo ja que vem arribar tard...
Robert ja veurem, de moment no deixo d'entrenar però baixant el ritme bastant...

robert mayoral ha dit...

molt bona la foto de les transparencies!!!!jijijijij