diumenge, 12 de febrer del 2012

Mitja Marató de Gava 2012

Avui he tornat a correr la mitja marató de Gava i ja van uns quants anys... de fet va ser la meva primera Mitja Marató... l'any 2001... aquell dia recordo que van venir a veure'm correr els meus pares i la Nura, la meva gossa... aquell dia va anar tot força bé... però al final vaig petar i vaig patir molt... però com sempre... fins ara... la vaig acabar, crec que vaig fer 1:50 i vaig passar els 10kms en 47 minuts... evidenment la inexperiència va fer que sortis massa fort... tinc força records d'aquell dia...
Al 2004 vaig fer la meva millor marca que crec que no podré superar mai... 1:30... qui sap... aquell dia el 10mil el vaig creuar en 44 minuts... anava sobrat... quins temps aquells... era abans de trenacar-me el tendó d'aquiles...
Avui sabia que patiria per que tot just fa un més que estic corrents després de la darrera lesió... però em venia de gust correr una mitja... la meva idea inicial era correr suau al principi i si tenia forces apretar al final... però no... he sortit amb el globus d'1:40... desseguida he pensat que aquell ritme era massa fort per mi avui... ahir vaig entrenar molt... així que he baixat el ritme... llavors m'ha agafat el globus d'1:45... hi havia molta gent... ufff no, no vull anar amb tanta gent... i he apretat una mica... anava mirant mes les pulsacions que el ritme que portava... anava marcant els kms per sota de 5 en 140 pulsacions... mica en mica les pulsacions anaven pujant... passo els 10 kms en 49... vaig bé per baixar d'1:45... però les pulsacions ja estan a 145... se que més de 150 es patir... però ara ja estic amb el pensament de baixar d'1:45... error... al km 10 em prenc un gel... que soposo que m'ha donat energia per aguantar el ritme uns kms mes... en el 16 penso que només queden 5... vaig patint una mica... les pulsacions ja estan a 150... no em queda massa benzina... la tornada a Gava per la carretera es el pitjor... vent gelat de cara...intento posar-me darrera de corredors que em tapin el vent però sóc molt gran i quasi no noto que em parin el vent...  es realment horrible i a sobre les cames ja no van... costa seguir... km 18 uffff aquí ja si que vaig petat... però veig que aguanto el ritme a 5 i poc... veig a l'Alberto que anava en bici... em pregunta que tal i tot just li puc dir que tinc molt de fred... km 19 arribo a Gava...penso en parar a recuperar... però no...  segueixo... les pulsacions per sobre de 155 ...porto 1:33... calculo ràpid... 2 kms a 5... 1:43... però estic moooolt cansat... baixo el ritme força... arribant al 20 pugem la rambla de Gava... aquest recorregut m'agrada per que hi ha gent animant... just arribant a l'estadi m'avança el globo de 1:45... no el puc seguir i entro 30 segons darrera d'ell... ufff quin descans poder caminar... :-) 
Em tapo el cap tinc molt de fred... faig cua per un powerade, una pera, platan i aigua... parlo amb el Josep, un company de Picornell que també ho ha passat malament... però tots dos estem contents d'haver acabat patit i gaudit de la cursa... 
Recullo les coses al guardaropia, m'abrigo i vaig cap al cotxe... la idea era fer bici després de la mitja... però tinc molt de fred i fa molt de vent... decideixo gaudir del sol, escalfar-me i marxar cap a casa.
Estic content del temps que he fet i per que quasi no he tingut molesties corrents
Vaig curt de kms i tot just fa una setmana que estic rodant per sota de 5... això de lesionar-se és una putada per que no pots mantenir una progressió i no pots fer tot el que voldries... però per sort ara puc entrenar i estic gaudint un altre vegada de l'esport... ah! i patint... per que després el meu amic Àlex em digui que no se patir... si lo d'avui no ha estat patir, ja no se el que és... ;-)
A falta d'alguna foto d'avui poso aquesta d'Amsterdam... ;-)



3 comentaris:

Jordi ha dit...

enhorabona oer sumar una mitja més al teu llarg CV!!

Jordi ha dit...

enhorabona oer sumar una mitja més al teu llarg CV!!

Ironcraig ha dit...

Gràcies company!!! et vaig trobar a faltar i vaig recordar que l'any passat vem anar-hi plegats... ;-)