diumenge, 15 de novembre del 2009

Mitja marató de Ripoll

El Roger ha tingut moolta paciència... :-)

Mitjons nous i cara ... massa somrient??

Ufff, que dur que és això de tornar a entrenar, competir comparant els resultats d'abans...
Avui he anat a Ripoll amb el Roger a correr la Mitja Marató i he acabat amb un gust agredolç... Emprenyat, decepcionat; Per que en la meva última mitja Marató en la que vaig sortir a fer bon temps, Gava 08 vaig correr en 1:35:47 no és que sigui un gran temps, però aquell any em movia en aquests registres, crec que a la que vaig fer millor temps va ser a Granollers amb 1:34 l'última mitja que vaig fer no compta per que va ser la de Mataró acabat d'arribar de Florència acompanyant al germà del Jordi (1:54 crec recordar).
Bé la questió és que avui he fet 1:49:08 ... :-( i en cap moment he tingut sensacions de poder anar gaire més ràpid i això em fa sentir emprenyat i decepcionat amb mi...
Si intento positivitzar la història em puc dir que tot just fa 3 setmanes que he tornat a correr d'una forma regular, que fins fa dos no havien marxat del tot les molesties a l'Aquiles de la tendinitis, que a l'anada fins Sant Joan de les Abadeses he anat xerrant amb el Roger... que ahir vaig sortir amb bici i estava cansat, que... he d'anar poc a poc, que... no m'he lesionat, que... no he acabat destroçat, que... a la tornada feia un vent que ens ha putejat.... bé, la questió i amb això amb quedaré, HE TORNAT A CORRER LA DISTÀNCIA DE LA MITJA MARATÓ... :-)

Bé, la setmana que ve cursa de muntanya de Collserola, aquesta també és dura de collons, intentaré gaudir-la i no morir en el intento... :-)
Ah! quasi se m'oblida, agrair al Roger la paciència que ha tingut acompanyant-me 14 kms frenant-se i procurant soportar el meu ritme... :-) Ah! i a la seva mare per fer-nos fotos, que penjaré quan les tingui... :-)

7 comentaris:

josep-maria ha dit...

A positivitzar...... a seguir entrenant i sobretot disfrutant.

I tan de bo ens poguem veure plegats a la sortida de l'ironcat.

p.d. si us animeu a fer la mitja de Vic i us cal alguna cosa... ja ho saps.

Ironcraig ha dit...

I tant Josep Maria... siempre positivo nunca negativo... :-)
Aquest és el meu objectiu de temporada 15 de Maig a les 7 del matí a la platja de l'Ampolla per fer L'IC10 :-)
A Vic no podré venir, estaré a Menorca... :-)

Montseta ha dit...

Hola cuerpassso!
Bé, dons ja tens altre 1/2 al sac.
Sempre voldriem fer millors temps, correr més ràpids, no patir, mantenir un nivell progressiu, bla, bla, bla...
Però llavors seriem professionals!!!
No et comparis amb la de Gavà, ja portes uns mesos d´entreno i ara has començat no fa pas gaire.
T´haig de confesar que he volgut donar-te la part possitiva, però a mí em passa igual que a tú.
Ens veiem a la de Collserola.
Besitos.

Anònim ha dit...

Segur que es podrien afegir més coses al perquè no has fet millor temps... però ara no venen al cas. Només voldria recordar-te que fa unes setmanes, uns mesos deies que et volies prendre l'esport d'una manera més relaxada... L'autoexigència no és bona ;-)
Disfruta, només disfruta, no importa el temps que facis si al final t'ho has passat bé, i no pots passar-ho bé si només penses en el temps que estàs fent. Com diu la Montse, aleshores series un professional i crec que encara no ho ets, veritat? ;-).
Disfruta sempre que facis esport, és el que realment conta, igual que en la resta de coses que fem en aquesta vida.

Ironcraig ha dit...

Hola Montserrat!! :-) Doncs si, ens veiem Diumenge a la cursa del CEC... :-)teniu raó tant tu com aquest/a anònim/a :-)he de viure el moment i no pensar en el que vaig fer fa un any i escaig... :-)
Com dèia aquell SHOW MUST GO ON... :-)
Ei, que vaig gaudir de la cursa i si que m'ho vull prendre amb més calma, però he de cremar el mal rotllo d'alguna manera... :-)
A més he de preparar-me pel gran repte d'aquesta temporada... L'IRONCAT...
Uff i els motius... hi ha molta tela que tallar...
Ah! i lo de Professional m'ho estic plantejant... jajajja

Unknown ha dit...

Menudas pinta que tengo......hauré de canviar de look

Ironcraig ha dit...

Roger menys canviar de look i més enviar-me les fotos que va fer la nostre suporter... jajaja