dimecres, 4 de novembre del 2009

Cursa de l'amistat 09

EEeiii aquí encara tenia forçes per riure... :-)



Com cada any que puc el passat diumenge vaig anar a correr la cursa de l'amistat, una cursa molt especial per mi.

Aquest diumenge haviem quedat amb els companys de l'equip a les Picornell a les 7:30 per pujar trotant fins a la sortida al Castell i només pujar aquests apenes 2kms ja vaig arribar destroçat a dalt, estava clar que patiria durant la cursa... el motiu? doncs que després de més de cuatre mesos i mig amb la tendinitis a l'akiles han fet que hagi pogut correr molt pocs kms i això es nota... vaig sortir amb l'Àlex que en principi m'havia dit que correria amb mi, però evidentment als pocs metres de començar la cursa es va agobiar al veure que jo anava xerrant amb els coneguts i amics i li vaig dir que marxes.

La meva gran sort va ser poder correr amb la Montse(cuerpasso... :-) ) al principi amb un company seu de la feina i després tots dos sols. Ella anava sobrada i jo tota l'estona guardant forçes per la pujada.

Com cada any em va encantar poder pujar corrents pel carrer Entença, després major de Sarria per acabar la cursa per la carretera de Vallvidrera, aquest any hi havia molta boira, una nova experiència, he pujat plovent, amb sol, amb fred i aquest any amb boira.

En les últimes rampes em vaig recuperar una mica, però tot i així vaig trigar 7 minuts més que l'any passat... però la vaig gaudir un any més.

A l'acavar el Pepiño ens va portar fins les Picornell a buscar les motos per tornar a casa a mi i a l'Àlex.

Propera parada Mitja Marató de Ripoll :-) aquesta cursa no l'he fet mai i em fa ganes tornar a fer una mitja Marató... a veure com va.

2 comentaris:

Montseta ha dit...

Hola cuerpasso,
Com sempre, tot un plaer anar plegats una estona.
Realment, el fet de córrer amb boira quan passavem per Vallvidrera em va agradar i pel que dius només et falta pujar nevant, seria mític!
No he fet mai la 1/2 Ripoll, miraré dates, pot estar-hi molt bé!
Besitos.
Ah, per cert, ara et sonarà el móbil!!!

Jag75 ha dit...

Òscar!
un plaer retronar-nos en cursa ;)
a Ripoll, no hi vaig però espero veure´ns a mataró
cuida´t molt