dissabte, 11 de juliol del 2009

Les fotos del bon rotllo... :-)

Foto de final de festa... :-)

Dinar de germanor... jajaja

Àlex las gafas estan torcidas o tu nariz... :-)

Ja hem dinat... :-)

Coincidint amb yamil a boxes...

Sempre faig cara d'agobiat quant surto de l'aigua... ¿? :-)

Començo la segona volta al circuit de natació.

Foto abans de començar :-)

Quines cares de son... la tormenta ens va despertar a les 4 del matí...

Catxondeo... :-)

A l'agua tots!!! :-)

Dame un besiiii truchi... jajajja

Enfundant-nos el neopré...

Amb l'Albert, el guapu i alt... :-)

Amb els companys del Carinyena, Dani i Miki...

Relaxant-me??? :-)

Dinant al sortir de Lleida.
Hola!
Penjo unes quantes fotos del bon rotllo i lo millor de l'esport, per mi, les amistats, la gent que coneixes i amb la que comparteixes el abans, el durant i el després de la competició.
Aquest any estic trobant un grup molt macu i ben avingut al C.E.Picornell i ho estic gaudint molt, de fet he recuperat la sensació d'equip que tenia quan jugava a basquet fa uns quants anys, i això no passa per la qualitat humana del grup,que també, si no per compartir els entrenaments a la piscina i a la pista d'atletisme, així com en algunes sortides en bici. Això fa que el grup es cohesioni més i el bon rotllo predomini. Moltes gràcies companys.
Jo ara no estic en un bon moment, però els companys m'estan ajudant a distreure'm i sortir de casa i fer coses... en especial a l'Àlex, gràcies truchi... :-)
Al final l'informe de la resonància diu que no tinc rotura de l'akiles si no una tendinitis... ara tocarà deixar de correr... nedarem i sortirem en bici més...
Ja només falten set dies per estar al meu paradis... MENORCA... :-)