diumenge, 3 de maig del 2009

Classica 1 de maig...

Ahir pel matí un grup de Provençalencs i algun infiltrat vem anar a fer la classica sortida per els Pirineus...
A les 8 del matí sortiem de Barcelona direcció Sant Joan de les Abadeses, arribem bé i ràpid a les 9,45 començem a pedalar... començava l'infern... :-) vem anar Cap al Capsacosta, que la setmana que ve el pujarem des de l'altre costat, realment és baixa millor que es puja... ;-)
Després vem anar cap al Coll de Buc... que se'm va fer bastant dur, a més com anava bastant abrigat vaig passar calor... com puc arribo a dalt... és on vaig fer les fotos dels "valents"... baixada per una carretera molt xula però plena de pedres... soposo que amb una d'aquestes punxo el tubular de devant, quan arribem a una font, en un poblet molt bonic,Beget... faig el canvi.
Just acabo de canviar el tubular i veig que ja no hi ha ningú... :-( començem la segona ascenció al coll de la Buixeda... aquest el pujo millor però amb més calma, arribo a l'encreuament on ens reagrupem i aquí decideixo que l'últim port no el pujaré ja que demà tinc el triatló del Prat i estic fet pols... i de pas decideixo que no tornarté a fer cap més clàssica... massa exigent per mi, preferixo el ciclisme més globero... :-)
El que més em va a gradar han estat els paissatges del Pirineu, impressionants.
Vallter 2000 a la vista però aquest ja no el vaig pujar.

Cavalls del Pirineu... :-)

Xavi i la Asun agafant forçes.

Ruben somrient... "el planificador" :-)

Ferran va fer una demostració de bon escalador.

Xavi buscant un mirall per veure's... jajajja

Richy sempre somrient... :-)

Preparant les coses a Sant Joan.

4 comentaris:

Carles ha dit...

Doncs si que anaves apajarat!!:
-Primer port: Capsacosta i no cap sa costa.
-Segon port: Buc i no Bucs
-El poble tant maco es diu Beget.

Va ser un plaer rodar amb tú. Et vas perdre les mongetes amb butifarra.

Ironcraig ha dit...

Gràcies per les correccions Carles... :-)
No anava apajarat però va ser una encerrona total... m'hauria d'haver mirat el recorregut abans...
I pk dius que va ser un plaer pedalar amb mi si només vem coincidir mentre preparavem les coses per sortir i en les "multiples" parades... :-)

Asun ha dit...

Et vàrem trobar a faltar a tú i al Pepe.
Molt bo el comentari de la foto del Xavi ;-)

Ironcraig ha dit...

Segur? :-) el Pepe i jo no estem per aquests trotes... som grans i ens hem de cuidar.. jajaja