dimecres, 14 de gener del 2009

Curses i sortides en bici...

Abans de començar la Sant Silvestre del Masnou... quin fred i quin fart de fang... no va anar malament, però el peu em va fer mal...

després de la Mitja de Marató, vem acompanyar al germà del jordi per intentar el 1:45 però no va poder ser per poc.... l'any que ve hi tornem...

Una setmana després de la marató de Florència vaig anar a Marató, potser hauria d'haver fet repós... ara l'estic fent obligatoriament...

Sortida a Sitges, tot i el fred va estar bé...

Parant a esmorzar al Garraf... vem poder veure els efectes del temporal d'uns dies abans...

Dilluns vaig pujar a Montjuïc en bici i vaig fer un parell de fotos al Turo de l'home nevat...

Un altre foto de dilluns.
Bé, segueixo sense poder correr, a veure si s'acava d'arreglar l'escafoides... em vaig lesionar a la Marató de Florència i com que no vaig parar la lesió s'ha agreujat, ara porto uns 12 dies sense correr i sembla que va millor. Ja noto poques molesties... he aprofitat aquests dies per nedar més i sortir més en bici...
Apa, que vagi bé a tothom.

2 comentaris:

Tr3sk ha dit...

Reiii, cuida't!!!...aixó et pasa xq no vas a les curses que vaig jo!!..grrrr

Ironcraig ha dit...

Eva... és que no m'avises... :-)jajaja