dijous, 1 de gener del 2009

Any nou, nous objectius i missatge 100

Hola companys/es!!!
Doncs si comença un nou any i s'han de plantejar nous objectius...
La Valoració de l'any 2008 pel que fa al aspecte esportiu és molt positiva, per varies coses, la primera és pk les lesions m'han respectat força i les cosetes que han anat sortint s'han pogut anar arreglant sense massa parons. Segon pk no m'he ratllat en quasi cap competició, això vol dir que he gaudit fent esport que és el principal objectiu en el meu cas, tercer pk he anat superant els objectius que m'he anat plantejant i n'estic força orgullós de com els he superat i per últim he conegut a moltes persones relacionades amb l'esport i he seguit coneixent i compartint molts moments esportius amb persones que aprecio, que és una de les coses que més m'agrada d'aquesta vessant de la meva vida.
Els reptes més importants i objectius assolits han estat;
Tornar a correr Mitjes maratons
Marató de BCN
Triatló de Zarautz
Marxa ciclista Perico Delgado
Primera copa com a Triatleta a Sant Viçens de Castellet... :-)
Fer Podium a la Gamilliga... 3er Classificat... :-)
Participar en el circuit català de Triatló
Millorar el meu temps en la travessa al port de Barcelona
Canvi de club de Triatló
Marató de Florència, Millor marca personal 3:29:25
En l'àspecte personal... bé, això formaria part d'un altre blog... :-) Però està clar que si hi ha hagut una cosa per la que recordaré aquest any en aquest aspecte és per la Mort de la Nura, la meva gossa, la meva companya d'aventures... la segueixo recordant, dia si dia també.
I aquest 2009 a dia d'avui no pinta malment, aquest és un dels meus nous proposits... ser més positiu, optimista, agrait i valorar el que tinc... cosa que fins ara em costava una mica fer...
Ahir vaig fer la sant Silvestre i em va tornar a fer mal el peu dret, hi tinc unes molesties des de la Marató de Florència, demà vaig a la fissio a veure com ho veu, em fa por que no sigui una petita fisura en un os, lo que em faria parar un temps... bé, ja es veurà.
De moment una cosa està clara... passo a ser V1... :-( això no m'acava d'agradar, però és el que hi ha... :-)

En principi hi ha un objectiu clar que és l'IRONCAT 09... :-) ja porto temps posposant el meu primer triatló en distància Ironman i aquest any si tot va bé i les lesions em respecten serà el meu primer objectiu.

També m'agradaria tornar a Zarautz, tot i que stigui molt aprop en el temps s'intentarà repetir i si pot ser millorar.


Un altre objectiu és baixar dels 50 minuts en la travessa al port de Barcelona, aquest any crec que em centraré en la millora de la Natació i si pot ser de la cursa a peu, no donaré tanta importancia a la bici... aveure que passa...
De totes maneres ho deixaré en mans del coach, el Joan Montguillot, que en el temps que porto entrenant amb la gent del Picornell m'ha donat molt bona impressió.
A priori no em plantejo massa més coses... Bé, hi havia una marca que volia millorar però no se si la podré assolir que és baixar de 1:30 en Mitja Marató... de moment he de veure que passa amb el meu peu... Ara per ara no puc correr... :-(
Ah! per cert aquest és el missatge 100 des de que vaig començar aquest blog... :-)

13 comentaris:

Ferran Heredia ha dit...

Bon any "xavalin"!!!!

A veure si et veiem de finisher al IC.
Cuida't el peu i ens veiem a les Picur

robert mayoral ha dit...

deu ni do quin anyet....i això de la veterania és un grau, així que aprofita-la, bon any!

agmtri ha dit...

I aquest 09 sera molt mes BOOOOOO i assoliras nous reptes i alegries personals, ja veuras, RECORDS
a

Anònim ha dit...

Hola boig, saps qui sóc?
El que faré el gat de ferro amb tu jejeje.
Per cert, massa funky ...

Ironcraig ha dit...

Igualment Ferran... vols dir que ens veurem per les Picor?? quan fa que no hi vas?? jajaja
Robert els meus objectius per tu són com una setmana normal d'entreno... :-)
Alberto espero que ens trobem en algun dels reptes i el compartim... :-)
Si que se qui ets anònim(Meukik... :-) Segur que faràs el gat de ferro? no et rajaràs? jajajaja

Richard Calle ha dit...

Hola Oscar, la veritat es que m'agradat el que has dit de els objetius per l'any 2009 i crec que tothom hauria de fer el mateix... i jo el primer!!! Som privilegiats i hem de valorar el que tenim!!!

Salutacions!!!

Ironcraig ha dit...

Hola Richard! però no només en l'esport, en quasi tot el que ens passa a la vida... :-)
Per cert un honor que un crack com tu faci un cop d'ull al meu blog... :-)
Ens veiem aviat.

Unknown ha dit...

Tela tu tot el que has fet !!
Amb xapa i tot el 2008 !!!

I sort que et planteges pocs objectius pel 2009 !!!

Que et recuperis aviat del peu i poc a poc a entrenar que V1 i una Ironman .... te tela !!! JI ji ji

Al final no crec que ens veiem a BCN .... Les meves cames no responen als entrenos i als objectius que m'havia marcat. Em pot més la voluntat que les meves propies capacitats ....
Aniré un pel per darrera, ji ji ji Però amb ganes i força de no sortir molt escaldada i fer el dia 22 de març una altre bogeria !!

Per cert, a partir del 2 març buscaré cursets de natació ji ji ji

Ens veiem,

Caloreta

Ironcraig ha dit...

Molt catxondeo Caloreta no? :-(
Però de moment qui es raja ets tu... jajaja
Que faras el 22?
Ah! si vols et faig jo les classes de Natació... no cobro massa car... :-)
Cuida't i entrena d'una vegada... :-)

josep-maria ha dit...

Ei Oscar....
una bona llista d'objectius ..... Que les lesions et respectin i a seguir disfrutant.....

Un bon any

p.d pots afegir a la llista d'objectius un CollFormic+cerveseta

Ironcraig ha dit...

jajajaja i tant Josep maria, però ho deixarem per quan no faci tant de fred, val? :-)

Unknown ha dit...

Dia 22 març. Marató de Muntanya la Vall del Congost ....

No em rajo, jo faré a tope la marato de barcelona però les meves possibilitats estan molt per sobre de les 3h30 .....

Ho dius en serio lo de les classes de natació ... ??????

Caloreta

Ironcraig ha dit...

Marató de Muntanya em fa ganes...
Jo no se com arribaré a la Marató... porto 9 dies sense correr
Classes de natació... si trobem horaris que ens vagin bé i tant que ho dic en serio... però prepara bitllets que hi ha crisi... :-)