dijous, 12 de juny del 2008

Marxo a Zarautz



Doncs si estic acabant de preparar les coses per marxar a Zarautz.
Estic una mia neguitós per com anirà la competició però confio en les meves forçes, que aquesta setmana en els pocs entrenos que he fet no he trobat... :-( però confio que un parell de dies de desacans abans de la competició m'aniran bé.
Tinc clar que a la natació i a la bici hauré d'apretar les dents, però en la cursa a peu em deixaré anar i gaudiré d'aquest esport que tant m'agrada com acostumo a fer en les competicions, ja sabeu que jo mai faré un podium... :-)
També gaudiré de la gstronomia basca, que en tinc moltes ganes, tot i al estar a l'atur he de pensar en gastar menys...
En principi aquest viege tenia que venir la Nura ja qe estarem en una casa rural on la podiem tenir, potser m'acompanya des d'allà on sigui, jo la tindré present.
Vaig a trucar al Ferran per veure com quedem i on per marxar. Dilluns crónica del triatló m'hagin DNF o no... :-))
Sabeu si hi ha dofins al Cantabric??.... :-)))))

4 comentaris:

acoskran ha dit...

Oscar,

Que te vaya muy bien y que disfrutes muchisimo.

Anna.

susana ha dit...

Oscar,jejje,estic una altre vegada aqui, dandote ánimos,,,si,si...ets el millor!!!!

Mariona ha dit...

Molt xulo el fotomuntatge de Salou. Ja ens explicaràs com ha anat a Zarautz. A veure si em presenten els triatletes del Cariñena que seran a NIÇA! jeje

Ironcraig ha dit...

Gràcias Anna i Sussana... :-)
Mariona hi van bastants, el Jordi, la Blanca, el Rubinho, el Dani i algun més que ara no recordo...