dilluns, 24 de març del 2008

Sortida amb el C.C.Provençalenc




Amb la Montse al restaurant...Frank a veure si aprens a fer fotos amb el meu movil... jajaja
A sota el Frank i el Ruben
I en les altres fotos la Montserrat... que bonica que és, el Frank m'ha suggerit que em busqui una Montse per casar-m'hi, ja que sempre tinc aquesta montanya tant present, però que no miri a la seva... jejejje










Ahir pel matí vem sortir amb el club ciclista Provençalenc, la primera sortida que faig jo amb ells aquest any i va ser una sortideta maca... l'objectiu era anar fins a Gelida pujant per la carretera de Corvera fins a la creu D'Aragall, baixar a esmorzar a Gelida, ahir va tocar bocata de panxeta... :-))) i tornar cap a Barcelona...
Però com que estava animat i havia arribat el 3er a la Creu D'Aragall,Ahir no hi eren els cracks del club i a sobre el Miki va parar a pixar... vaig proposar pujar per la carretera que a des de Molins de rei fins a la creu d'Olordra i sis componets del grup així ho vem fer...aquesta segona asceció va ser més dura que a primera i ho vaig pasar una mica malament però a Zarautz hi hauré d'anar amb els deures fets si no patiré massa i em ratllaré... Al final sortideta de 82 kms amb dues bones pujadetes.